امکان درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام با آپدیت جدید

امکان درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام با آپدیت جدید

درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام (Instagram) یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین ویژگی‌های این اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که به آپدیت جدید آن اضافه شده است.

اضافه شدن امکان نظرسنجی در استوری اینستاگرام باعث شده تا کاربر بتواند با انتخاب استیکر Poll، نظرسنجی دلخواه خود را در استوری وارد کند. بدین ترتیب، به نظر می‌رسد این بخش از اپلیکیشن محبوب اینستاگرام، تعاملی‌تر از همیشه شده است.

درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام یکی از جالب‌ترین امکانات آن است

اضافه کردن نظرسنجی، همانند درج سایر استیکرها در استوری است؛ تنها کافی‌ست برچست Poll را از قسمت Stickers انتخاب کرده و به قسمت مورد نظر در عکس بکشید. پس از آن، به صورت خودکار امکان سفارشی‌سازی نظرسنجی، درج سوال و نوشتن دو جواب را خواهید داشت. در پایان، دوستان شما این امکان را خواهند داشت تا استوری شما را مشاهده کرده و با انتخاب یکی از گزینه‌ها، در نظرسنجی شرکت کنند. شما می‌توانید نتایج کلی نظرسنجی را ببینید؛ برای انجام این کار، لیست مشاهده‌کنندگان استوری را باز کرده تا تعداد کل رای‌دهندگان، نام آنها و گزینه‌ای که انتخاب کرده‌اند را مشاهده کنید.

امکان درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام با آپدیت جدید

در آپدیت جدید اینستاگرام ، علاوه بر امکان درج استیکر نظرسنجی، چند قابلیت تازه نیز اضافه شده است. ابزار قطره‌چکان یکی از این ویژگی‌هاست که کاربر را قادر می‌سازد تا از رنگ‌های موجود در تصویر یکی را برای متن و قلم انتخاب کند. همچنین، ابزاری جهت ترازکردن متن‌ها و استیکرها به نسخه جدید اینستاگرام اضافه شده که آنها را در وسط عکس تنظیم می‌کند. البته در حال حاضر تنها کاربران iOS امکان استفاده از این ویژگی را خواهند داشت و بنا بر اعلام رسمی، به زودی به پلتفرم اندروید نیز افروده خواهد شد.

امکان درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام با آپدیت جدید

کاربران اندروید و آیفون می‌توانند از هم‌اکنون با دانلود نسخه جدید، به درج نظرسنجی در استوری اینستاگرام و استفاده از سایر امکانات آن بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    من نظر سنجی میذارم
    بعضی ها گزینه بله رو میزنن ولی برعکس میشه یعنی خیر انتخاب میشه
    مشکل از چیه

  2. من سیستم عامل گوشیم ios.تو استیکرام poll نیستش.ممکنه مگه؟

  3. یکی از پیجام قسمت نظرسنجی رو تو استوری نداره ولی بقیه دارن…اینستام آخرین ورژنه و با گوشی های دیگه هم وارد پیجم شدم بازم نداشت…اون قسمت که تو استوری واسه سلفی فیلتر داره رو هم هیچکدوم از پیجام ندارن…میشه راهنمایی کنید؟

  4. من اصلا گزینه poll رو ندارم با اینکه اینستاگراممو آپدیت کردم شما میدونین مشکل چیه؟؟

  5. ببخشید من اینستاگرامم ک بروزرسانی کردم اما باز ای نظرسنجی رو ندارم تو ایسنتام گوشیمم سامسونگ جی ۵ هس
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    • درود حسین جان. بخش استوری رو باز کنید. عکس بگیرید و قبل از انتشار اون، از لیست استیکرها گزینه Poll رو انتخاب کنید. سایر مراحل هم مشخصه

  6. ترجیح میدم
    تلگرام و اینستا قطع باشه
    بخصوص اینستاگرام
    و
    بجاش پیام رسان های کاری باشه
    و
    یا یه اپلیکیشن های جدید دیگه رو کار بیاد و تو این مدت ملت هم یه خورده از مجازی بودن در بیان و بسمت حقیقی شدن برن ،، دیگه خیلی داشت لوس میشد…..