گوگل هوم مکس

گوگل هوم مکس ؛ 20 درصد قدرتمندتر از نسخه اصلی اسپیکر هوشمند گوگل

گوگل هوم مکس (Google Home Max) نام یک نسخه جدید از اسپیکر هوشمند گوگل است که اینک 20 درصد قدرتمندتر از گوگل هوم شده است. این محصول همچنین با قیمت بیشتری عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران گوگل شب گذشته چشم به رویداد این شرکت دوخته بودند تا با تازه‌ترین محصولات سخت افزاری آن‌ها آشنا شوند. گوگل ساعاتی پیش از نسخه‌ی مینی اسپیکر هوشمند هوم خود پرده برداری کرد و حالا نوبت به آن رسیده تا با مدل قدرتمندتر آن، یعنی گوگل هوم مکس ملاقات کنید.

گوگل هوم مکس یک نسخه‌ی قدرتمندتر از مدل اصلی هوم است. این کمپانی بر روی قدرت باس سخت افزار جدید خود تاکید ویژه‌ای دارد. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن که می‌تواند پخش موسیقی را آسوده کند همراه با سایر قابلیت‌های دستیار هوشمند گوگل از این محصول، یک اسپیکر بسیار جذاب می‌سازد. کافیست بگویید «سلام گوگل، این آهنگ را پخش کن که قسمتی از شعرش را می‌خوانم» تا اسپیکر گوگل هوم مکس آن را برای شما به اجرا درآورد. ظرفیت باس در این نسخه نیز به دو برابر مدل اصلی هوم رسیده است.

گوگل هوم مکس

ناگریز، گوگل هوم مکس (با تاکید بر قدرت اسپیکرهایش) یک رقیب جدی برای هوم پاد اپل خواهد بود. هر دو اسit 2پیکر هوشمند وعده‌ی پخش محتوای صوتی با کیفیت بالا و ویژگی کنترل توسط فرامین صوتی را به کاربرانشان می‌دهند. گوگل قدرت باس اسپیکر خود را 2 برابر کرده است و اپل نیز عملکرد باس اسپیکرش را شگفت انگیز می‌خواند. به نظر شما کدام یک از این دو محصول بهتر است؟ ما باید منتظر بمانیم تا عملکرد آن‌ها را در کنار هم ببینیم. البته نباید اسپیکرهای شرکت سنس را نیز فراموش کنیم، به خصوص آنکه درست چند ساعت پیش از معرفی گوگل هوم مکس آن‌ها از یک اسپیکر هوشمند نیز پرده برداری کردند.

اسپیکر سنس نسخه‌ای شبیه به مدل پلی 5 است،‌ با این تفاوت که اینک صاحب یک دستیار مجازی هوشمند شده است. شما همچنین در این نسخه دیگر قادر به استفاده از سنس پلی 5 در دو حالت عمودی و افقی نخواهید بود.

قیمت گوگل هوم مکس

به هر ترتیب فروش گوگل هوم مکس از ماه دسامبر و با قیمت 400 دلار آغاز خواهد شد. این محصول همچنین در دو رنگ گچی و زغالی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*