سامسونگ ادیسه

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ ادیسه معرفی شد

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ ادیسه (Samsung HMD Odyssey)‌ رسما معرفی شد. در ادامه با قابلیت‌ها، زمان عرضه و قیمت این هدست سامسونگ آشنا خواهید شد.

هر سالی که می‌گذرد، دنیای پهناور واقعیت مجازی گسترش پیدا می‌کند. همین چند وقت پیش بود که کمپانی مایکروسافت برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف تولیدکنندگان این دسته از محصولات، پلتفرم واحدی را به نام Windows Mixed Reality معرفی کرد. حال هر روزی که می‌گذرد، شاهد معرفی جدیدترین دیوایس‌های مبتنی بر این تکنولوژی هستیم.

مدتی بود که شایعه‌ی رونمایی سامسونگ از یک هدست پوشیدنی جدید به گوش می‌رسید. البته این هدست واقعیت مجازی نبود، بلکه منابع ادعا می‌کردند این محصول، یک هدست واقعیت ترکیبی است. مایکروسافت چندی پیش در حال کار بودن سامسونگ بر روی چنین محصولی را افشا کرده بود و سامسونگ نیز تا به امروز که از هدست جدید خود پرده برداری کند، آن را تنها تایید کرده بود.

ساعاتی پیش سرانجام هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ ادیسه معرفی شد تا سامسونگ پس از تجربه موفقیت آمیز ورود به دنیای واقعیت مجازی با هدست Gear VR، رسما به سازندگان این دسته از محصولات بپیوندد.

مشخصات سامسونگ ادیسه

به نقل از سازنده، هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ ادیسه از دو نمایشگر 3.5 اینچی AMOLED و عمق دید 110 درجه‌ای برخوردار است. این نمایشگرها از وضوح 1600×1440 پیکسلی برخوردار هستند و حاوی نرخ رفرش 90/60 فریم بر ثانیه خواهند بود. در اینجا شتاب سنج 6 محوره، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور مجاورتی و دو دوربین بر روی صفحه آن نیز وجود دارد که می‌تواند لذت ناب استفاده از محتوای واقعیت مجازی بدون برخورد با دیوارها، اسباب و اساسیه منزلتان را در اختیار شما قرار دهد. این هدست همچنین از هدفون های داخلی با برند AKG بهره‌مند خواهد بود که می‌تواند صداهایی 360 درجه‌ای را به ارمغان آورده تا حضور در یک مکان را برای کاربران طبیعی‌تر از قبل جلوه دهد.

سامسونگ ادیسه

به نقل از Alex Kipman، یکی از اعضای فنی کمپانی مایکروسافت:

ما از خوش آمد گویی به هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ اودیسه برای پیوستن به دیوایس‌های مبتنی بر Windows Mixed Reality هیجان زده‌ایم. این یک محصول باورنکردنی و یک گام مهم دیگر برای سفر ماجراجویانه‌ی واقعیت ترکیبی ما در مایکروسافت تلقی می‌شود. همراه با سامسونگ ادیسه ، تیم سامسونگ یک هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی را توسعه داده که می‌تواند هواداران ما را در فصل تعطیلات پیش رو غرق در خود کند.

قیمت سامسونگ ادیسه

این هدست واقعیت ترکیبی قرار است با قیمت 500 دلار، از دهم نوامبر (19 آبان ماه) به فروش برسد. اگرچه شما می‌توانید از همین حالا آن را پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*