تست مقاومت نوکیا 8

تست مقاومت نوکیا 8 در برابر خمیدگی، آتش و خط و خش (ویدیو)

کانال محبوب “JerryRigEverything” در یوتیوب، در جدیدترین ویدیوی خود به تست مقاومت نوکیا 8 (Nokia 8) در برابر خمیدگی، آتش و خط و خش پرداخته است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی های قدیمی نوکیا، کیفیت ساخت بالا و مقاومت زیاد آنها در برابر عناصر بیرونی بود. اما آیا پرچمدار این شرکت به اندازه محصولات قبلی مقاوم است؟ اگر پیش‌تر تست مقاومت نوکیا 6 را تماشا کرده باشید، آن‌گاه پاسخ شما به این سوال مثبت خواهد بود.

در این تست، صفحه نمایش نوکیا 8 با بهره‌گیری از پوشش محافظ گوریلا گلس 5، مقاومت بالایی داشته و توانایی آن در برابر خط و خش به اندازه سایر پرچمداران موجود در بازار است. به علاوه، با برخورد آتش به صفحه نمایش نیز پیکسل‌ها برای 10 ثانیه مشکی شده و به واسطه پنل LCD، پس از مدتی کوتاه به حالت عادی باز می‌گردند.

در ساخت قاب پشتی از آلومینیوم استفاده شده که معنای آن، آسیب‌پذیر بودن در برابر کاتر و تیغ است. هرچند، تمام بخش مربوط به دوربین (به همراه فلاش) توسط لایه‌ای از شیشه پوشیده تا مقاومت آن تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اما شاید مهم‌ترین بخش از این آزمایش، خم نشدن نوکیا 8 در تست JerryRigEverything علی رغم استفاده سازندگان از سری 6000 آلیاژ آلومینیوم باشد. این در حالی‌ست که اپل برای خم نشدن گوشی های خود به استفاده از آلیاژهای سری 7000 روی آورده بود. در حقیقت، شکل آلومنیوم به کار گرفته شده در بخش داخلی این گوشی، سبب چنین مقاومت بالایی شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به تست مقاومت نوکیا 8 را مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت نوکیا 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نوکیا قبلاً شرکت بسیار خلاق و نوآوری بود حالا امکان نداره که جداره بیرونی و داخلی بدنه آلمنیومی گوشی رو با سطحی از گرافن بپوشونه تا هم انتقال حرارت هم از درون و هم از بیرون بدنه برای خنک نگه داشتن گوشی باشه و هم از طریق عنصر ارزشمند گرافن تمام شوکها ،آتش و فشار و ضرباتی که بر بدنه گوشی های نوکیا وارد میشود را به بهترین نحو خنثی کند؟این شرکت کاش یه مقدار به نظر طرفداراش توجه میکرد مثلاً نوکیا باید هرچه سریعتر کار بر روی پردازنده ها و تراشه های اختصاصی خودش رو شروع کنه مثل ال جی،سامسونگ ،اپل!اگر میخواد در این جنگ بی رحمانه در میدان باقی بمونه باید زیرکانه تر عمل کنه