نوا لانچر

نوا لانچر از مرز 50 میلیون دانلود از گوگل پلی استور عبور کرد

نسخه بتا نوا لانچر (Nova Launcher) به عنوان یکی از محبوب‌ترین لانچرهای اندروید، حالا رکوردی جدید از خود به جای گذاشته و از مرز 50 میلیون دانلود عبور کرده است.

به نظر می‌رسد دنبال کردن یک برنامه آزمایشی جامع و قوی و گوش کردن به درخواست‌های کاربران از اپلیکیشن، فرمول اصلی تیم توسعه‌دهندگان در رسیدن به چنین موفقیتی بوده است.

نوا لانچر در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود که هر دوی آنها از طریق پلی استور در دسترس کاربران هستند. هرچند در نسخه پولی، امکانات زیاد و بسیار خوبی گنجانده شده که در نسخه رایگان نمی‌توان آنها را تجربه کرد.

اپلیکیشن پیش رو، یکی از محبوب‌ترین لانچرهای سیستم عامل اندروید است که به کاربران اجازه ویرایش و شخصی‌سازی بخش‌های مختلفی از جمله شکل ظاهری، آیکون‌ها و نحوه نمایش پنجره‌ها را داده و با امکان اضافه کردن دستورهای حرکتی مختلف، روح تازه‌ای به گوشی موبایل شما می‌بخشد. خوشبختانه، بسیاری از این قابلیت‌ها در نسخه رایگان در دسترس کاربران قرار دارند. نوا لانچر پرایم نیز مخصوص افرادی‌ست که می‌خواهند نسخه پولی را خریداری کنند. در ادامه تصاویری از این لانچر را می‌توانید مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*