آیفون تاشو اپل

پنل‌های اولد آیفون تاشو اپل توسط شرکت ال جی تامین می‌شود

بنا بر گزارشی جدید، به منظور جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به آیفون تاشو اپل ، ال جی به جای سامسونگ، پنل‌های اولد و بردهای این گوشی مفهومی را تامین می‌کند.

نیاز اپل به پنل‌های اولد رو به افزایش بوده و بعد از آیفون ایکس، گفته می‌شود گوشی های 2018 این شرکت آمریکایی نیز با پنل‌های اولد سامسونگ به فروش خواهند رسید. ولی با تکیه بر گزارش جدید خبرگزاری “Korea Herald”، به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو قصد از بین بردن این انحصار طی یک یا دو سال آینده را داشته و با سرمایه‌گذاری روی ال جی و شرکت‌های کوچکتر، می‌خواهند وابستگی خود به سامسونگ را کم کنند.

کارخانه شرکت ال جی برای تولید پنل‌های اولد مورد نیاز اپل، زودتر از سال 2019 آماده نخواهد شد و حتی ممکن است آمادگی آن تا سال 2020 نیز طول بکشد. از طرفی، سامسونگ در حال توسعه موبایل تاشو اختصاصی خود بوده و در آینده نزدیک، آن را در تعداد محدود عرضه خواهد کرد. در این صورت اپل نیز پیش از عرضه، فرصت کافی برای بررسی عملکرد گوشی های تاشو را خواهد داشت.

دلیل انتخاب ال جی به جای سامسونگ نیز بر خلاف تجربه و توانایی بالای این شرکت بزرگ، به رقابت دیرینه آنها در حوزه تلفن های همراه برمی‌گردد. با این تفاسیر، تصور می‌کنید آیفون تاشو اپل چه زمانی از راه خواهد رسید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازم مسه همیشه پیشرو در همهچی
    درود و افرین به اپل