موسس تلگرام

موسس تلگرام در آستانه 33 سالگی از رازهای موفقیتش می‌گوید

پاول دورف (Pavel Durov)، مدیر و موسس تلگرام و شبکه اجتماعی روسی وی کانتکته (Vkontakte) در آستانه 33 سالگی، 7 راز موفقیت خود را برای جوانان بازگو کرد.

عوامل مسموم کننده زندگی از نگاه موسس تلگرام

پاول دورف، جوان موفق روسی که با تلگرام و شبکه اجتماعی VK به شهرت رسید، در آستانه سی و سومین سالروز تولد خود قرار دارد. او می‌گوید سالهاست هفت عامل مسموم کننده زندگی را کنار گذاشته و به موفقیت‌های زیادی رسیده است. به گفته موسس تلگرام ، خوردن گوشت حیوانات، الکل، قرص و محصولات دارویی، نیکوتین و تمامی اشکال مواد مخدر، قهوه و چای سیاه و سبز و هر نوع نوشابه انرژی‌زا، فست فود، تلویزیون و برنامه‌های وابسته به آن را در زندگی‌اش کنار گذاشته است. پاول دورف همچنین وعده داد که در آینده نزدیک، جزئیات دقیق آن را برای علاقه‌مندان شرح می‌دهد.

موسس تلگرام

این مدیر جوان عرصه فناوری در ادامه گفت:

گاهی اوقات جوانان نیاز به زندگی سالم را احساس می‌کنند اما تحت فشار جامعه قرار می‌گیرند. چرا که به آن‌ها گفته می‌شود به غیر از این شکل زندگی غیر ممکن است و یا رفتار آن‌ها به عنوان بی احترامی برای دیگران در نظر گرفته می‌شود. با این وجود هر غیر ممکنی، ممکن است. اگر شما فکر می‌کنید کارتان درست است، رفتارهای محیط اطراف خود را نادیده بگیرید.

موسس تلگرام همچنین تاکید کرد جامعه‌ای که سنت‌هایش بر پایه مسمومیت خود ساخته شود، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. در واقع می‌توانیم زندگی و دنیای جدید خودمان را بر پایه ارزش‌های والای خلقت، توسعه و کار سخت بنا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خودش خوشبخت شد مارو بدبخت کرد خخخخخخخخخخ

  2. نیمچه جاسوسه روسی همرو گزاشده سر کار