رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6

رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6 منتشر شد؛ نمایشگر کم حاشیه در بدنه‌ای تمام فلزی

رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6 یک سال مانده به عرضه این تلفن هوشمند چینی منتشر شدند. این رندرها، خبر از عرضه یک گوشی مجهز به نمایشگری بزرگ با حاشیه‌هایی کم در یک بدنه تمام فلزی می‌دهند.

وان پلاس 5 بر خلاف دیگر محصولات کمپانی چینی وان پلاس اینک در بسیاری از بازارهای جهانی به فروش می‌رسد و شایعات خبر از عرضه یک مدل جدیدتر در آینده‌ای نزدیک می‌دهند. اگر وان پلاس بخواهد سیاست سال گذشته خودش را در پیش بگیرد باید منتظر عرضه مدلی به نام وان پلاس 5 تی باشیم و سپس سال آینده نیز مدل وان پلاس 6 معرفی خواهد شد.

در حالی که هنوز هیچ خبری از از گوشی وان پلاس 6 نیست و ما تا به امروز هیچ تصوری از شکل ظاهری آن نداشتیم، به تازگی رندرهای مفهومی سه بعدی از آن به بیرون درز پیدا کرده است. درست همانند اغلب رندرهای مفهومی، این یکی نیز از بدنه‌ای باریک برخوردار است و ظاهر آن بسیار شیک است، اما ما نمی‌توانیم تا زمانی که نسخه نهایی قابل ارائه گوشی را مشاهده نکرده‌ایم، آن را تایید کنیم. روند محبوب حال حاضر بازار دیوایس‌هایی با نمایشگرهای تمام صفحه هستند و تنها تعداد کمی از کمپانی‌های سازنده بوده‌اند که حداقل یک گوشی خود را با این سبک طراحی روانه بازار نکرده‌اند. وان پلاس دقیقا یکی از این دست شرکت‌ها است و به نظر می‌رسد همراه با عرضه‌ی وان پلاس 5 تی یا سال آینده با گوشی وان پلاس 6 آن‌ها نیز سوار بر قطار سازندگان گوشی‌های تمام صفحه خواهند شد.

رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6

وضوح نمایشگر، بدون تغییر در گوشی وان پلاس 6

طرح مفهومی وان پلاس جدید حاوی یک نمایشگر بزرگ با حاشیه‌های بسیار باریک است. رزولوشن صفحه این گوشی مشخص نیست، اما از شواهد امر پیداست که بعید به نظر می‌رسد آن کمتر از 6 اینچ باشد (وان پلاس می‌تواند نام گوشی خود یعنی OnePlus 6 را با اندازه نمایشگر آن که 6 اینچی باشد تزیین کند). همچنین نسبت ابعاد آن نیز 18:9‌خواهد بود و بعید بنظر می‌رسد سازنده چینی برای مهار هزینه‌ها از وضوحی فراتر از Full HD در گوشی جدید خود استفاده کند.

رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6

ما نمی‌توانیم حرفی از دیگر قابلیت‌های تعبیه شده بر روی قاب جلویی گوشی بزنیم، اما حداقل یک دوربین سلفی در حاشیه‌های بالای نمایشگر قرار خواهد داشت. حاشیه‌های زیرین نیز تا حد بسیار زیادی باریک هستند تا نتوانند از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی کنند، بنابراین خبری از کلید هوم جلویی نیز نخواهد بود. جالب اینجاست که در قسمت پشتی نیز این اسکنر به چشم نمی‌خورد. منابع ادعا می‌کنند که وان پلاس اسکنر اثر انگشت را در نمایشگر گوشی وان پلاس 6 ادغام خواهد کرد.

رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6

اگر وان پلاس همچنان قصد داشته باشد پرچمدار سال آینده خودش را در فصل تابستان عرضه کند، باید بگوییم که تا آن زمان کوالکام اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر خود را عرضه خواهد کرد و می‌توانند شرکت‌ها از آن بهره‌مند شوند. همچنین لازم به ذکر است که کوالکام نمونه اولیه‌ای از این اسکنر را در گوشی ویوو ایکس پلی 6 (یک گوشی ساخته شده توسط کمپانی خواهر وان پلاس، ویوو) به کار برده است. طرفداران گوشی‌های مجهز به قاب پشتی شیشه‌ای نیز با دیدن رندرهای مفهومی گوشی وان پلاس 6 نا امید خواهند شد، چرا که این محصول از بدنه‌‌ای تمام فلزی برخوردار خواهد بود.

وان پلاس امسال با انتقاد از شباهت زیاد گوشی وان پلاس 5 با آیفون 7 اپل مواجه شده است. بنابراین قابل درک است که چرا این کمپانی چینی به دنبال ارائه محصولی با طراحی کاملا متفاوت است. دوربین دوگانه اینک درست در وسط گوشی و به صورت عمودی تعبیه شده است. به نظر می‌رسد این ماژول حدود 2 سانتی‌متر زیر لوگو OnePlus قرار گرفته باشد. از سایر جزئیاتی که ما می‌توانیم با توجه به رندرهای منتشر شده به آن‌ها اشاره کنیم، باید به حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB‌ نوع C‌ در زیر گوشی اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*