ویدیوهای هواوی میت 10 و سایر گوشی‌های این خانواده منتشر شد

ویدیوهای تبلیغاتی هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین منتشر شد

ویدیوهای تبلیغاتی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و اسمارت فون‌های میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین کمی پس از معرفی این پرچمداران به صورت رسمی منتشر شدند.

سه اسمارت فونی که به آن‌ها اشاره شد، پرچمداران جدید هواوی هستند که در رویداد روز گذشته‌ی این کمپانی در مونیخ آلمان، از آن‌ها رونمایی شد؛ هر سه این دستگاه‌ها مجهز به دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم به اندازه f/1.6 بوده و چیپست کارین 970 (Kirin 970) که به ادعای هواوی اولین چیپست هوش مصنوعی (AI) کارین به حساب می‌آید،‌ بر روی آن‌ها نصب شده است.

یک روز پس از معرفی اسمارت فون‌ها،‌ ویدیوهای تبلیغاتی هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین از طرف این کمپانی منتشر شدند تا خصوصیات کلیدی سه پرچمدار جدید هواوی را در مدت زمانی کوتاه و به‌ صورت چکیده، نمایش دهند. ویدیو رسمی هواوی میت 10 اولین مورد از این سه کلیپ بوده که تمرکز اصلی آن بر روی باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و چیپست جدید به کار رفته است. در لابه‌لای جلوه‌های بصری و آهنگ خاص تیزر، از اصطلاح نهایت عکاسی یا همان “ultimate photography” برای توصیف لنز دوربین‌های دوگانه‌ی به کار رفته در این سری استفاده می‌شود.

ویدیوی هواوی میت 10 در انتها با شعار «این یک اسمارت فون نیست، بلکه یک ماشین هوشمند است» که مخصوص محصولات سری میت 10 هواوی انتخاب شده‌ است، پایان می‌یابد. در ادامه شما را به دیدن این ویدیوی تبلیغاتی دعوت می‌کنیم:

دومین تیزر هواوی میت 10 همچنان شامل جلوه‌های تصویری زیبا و آهنگی جالب‌توجه است که جزئیات دوربین دوگانه این تلفن‌های هوشمند جدید را بیشتر موردبررسی قرار داده و لنزهای SUMMILUX-H و دوربین‌های با برند Leica استفاده شده را به بیننده معرفی می‌کند.

کیرین 970 که هواوی به آن لفظ چیپست هوش مصنوعی را نسبت داده، کارایی SuperCharge و قابلیت تشخیص اشیا و منظره‌ها به کمک فناوری AI هم در ادامه تیزر به علاقه‌مندان معرفی می‌شوند. البته به نمایشگر فول ویو 18:9 و استانداردهای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار هم اشاره‌هایی می‌شود.

سومین ویدیو هواوی میت 10 بیشتر از همه برای معرفی گوشی پورشه دیزاین و همکاری هواوی با شرکت آلمانی پورشه تهیه‌ شده است و با شعار «عملکردی مبتنی بر هوش مصنوعی» به پایان می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*