زمان عرضه و قیمت زد تی ای اکسون ام (ZTE Axon M)؛ تاشو عجیب و غریب چینی

زمان عرضه و قیمت زد تی ای اکسون ام (ZTE Axon M)؛ تاشو عجیب و غریب چینی

در ادامه قصد داریم تا زمان عرضه و قیمت زد تی ای اکسون ام (ZTE Axon M)، جدیدترین گوشی کمپانی چینی زد تی ای را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

به گفته کمپانی زد تی ای، این اسمارت فون که پیش از این با نام اکسون مولتی (Axon Multy) شناخته می‌شد،‌ انقلابی را در میان این دست محصولات به پا خواهد کرد و با توجه به تاشو بودن گوشی زد تی ای اکسون ام، ادعا مطرح شده صد درصد دور از ذهن نیست؛ البته قابلیت تا شدن کمی با تازه‌ترین پیشرفت‌های صنعت تلفن‌های هوشمند و امکان خم کردن نمایشگر دستگاه، متفاوت است.

به طور دقیق‌تر گوشی زد تی ای اکسون ام دارای دو نمایشگر تخت و غیر تاشو با ابعاد 5.2 اینچ و از نوع 1080p بوده که با سیستمی لولا مانند به یکدیگر متصل شده‌اند. این دستگاه ظاهری شبیه به دفترچه تلفن خواهد داشت و در حالتی که دو نمایشگر در یک راستا قرار بگیرند، می‌توان از آن به عنوان یک مینی تبلت استفاده کرد.

زمان عرضه و قیمت زد تی ای اکسون ام (ZTE Axon M)؛ تاشو عجیب و غریب چینی

وجود دو نمایشگر در کنار هم امکان به کار گیری دستگاه برای وبگردی و تماشای فیلم و سریال را فراهم می‌کند؛ اسپیکر دوگانه و حالتی که با نام “Dual Mode” شناخته می‌شود هم برای این استفاده‌ها به گوشی زد تی ای اکسون ام افزوده شده‌اند. قابلیت Dual Mode به منظور انجام دو کار همزمان طراحی شده است و به عنوان مثال به کاربر این امکان را می‌دهد که در حین تماشای یک ویدیو، با دوست خود هم چت کند. با این حال، به اعتقاد بسیاری ویژگی‌های زد تی ای اکسون ام به اندازه کافی منحصر به فرد و جالب‌توجه نیستند که صنعت تلفن‌های هوشمند را دگرگون کنند.

قیمت زد تی ای اکسون ام که مجهز به اندروید 7 نوقا بوده و در آمریکا منحصرا توسط شرکت AT&T عرضه می‌شود، 725 دلار اعلام شده است؛ تاریخ دقیق عرضه این گوشی تاشو هنوز مشخص نیست، اما به احتمال قوی علاقه‌مندان در ماه آینده می‌توانند از جدیدترین گوشی زد تی ای استفاده کنند. زمان عرضه برای کشورهای اروپایی، چین و ژاپن نیز همانند آمریکا اعلام شده است.

متخصصان معتقدند که قیمت زد تی ای اکسون ام در مقایسه با اسمارت فون‌های فوق معروفی چون آیفون 8 اپل آنقدرها هم هوشمندانه در نظر گرفته نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*