بسترن بی 30

تحویل بسترن بی 30 به مشتریان آغاز شد؛ قیمت خودروی جدید گروه بهمن در بازار ایران

شرکت بهمن موتور، اولین سری از خودروهای جدید بسترن بی 30 (Besturn B30) را به مشتریان تحویل داد. همچنین قیمت این محصول جدید در بازار ایران مشخص شده است.

بسترن بی 30 ، خودروی چینی است که در مرداد امسال برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد و توانست توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. شرکت بهمن موتور در همین زمان، قیمت رسمی این محصول را 58 میلیون تومان اعلام کرد و طبق اعلام این شرکت، قرار شد خودروهای ثبت نامی در مهرماه به مشتریان تحویل داده شود. ظاهرا گروه بهمن به وعده خود عمل کرده و در روزهای اخیر دعوت‌نامه‌های مربوط به تکمیل وجه را صادر کرده و تا پایان ماه جاری بر اساس اولویت، خودروهای B30 ثبت نام شده را به مشتریان تحویل می‌دهد.

بسترن بی 30

بسترن بی 30 محصولی جدید از شرکت چینی FAW است و از سال 2015 وارد بازار این کشور شرق آسیایی شد. شرکت خودروسازی فاو با همکاری شرکت‌های بزرگ فولکس واگن، آئودی، مزدا و جنرال موتورز، یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و توانسته به تولید سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه در سال دست پیدا کند.

بسترن بی 30

فاو بسترن B30 بر روی یکی از پلتفرم‌های فولکس واگن (Bora) طراحی شده که پیش از این مدل موفق و پرفروش JETTA یا همان نسخه سدان فولکس واگن گلف بر روی آن ساخته شده بود. از جمله امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، جی پی اس، دوربین دید عقب، کنترل مالتی مدیا با استفاده از کلیدهای روی فرمان، کروز کنترل، فرمان برقی، سانروف و 2 کیسه هوا اشاره کرد. همچنین محصول جدید گروه بهمن در بازار خودروی ایران به پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر در کنار گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

قیمت بسترن بی 30 در بازار تهران

با آغاز تحویل بسترن بی 30 به مشتریان، این خودرو در حال حاضر با قیمت 63 میلیون تومان در بازار تهران به مشتریان فروخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. افارن اقا مرادی حرف دله این ملتو زدی

  2. ما چی هستیم؟ ما مُشتی مصرف گرای عقیم هستیم و بی خاصیت که بعد از شصت هفتاد سال از تاریخ خودروسازی هنوز چشممون به دست این کشور و آن کشور هست برای تولید قطعه در ایران،نفت بسوزونیم و بفروشیم و خراب کنیم و خام فروشی کنیم،لعنت بر ایرانخودرو و سایپا که حالا میبینیم هند هم میخواد به ایران ماشین صادر کنه

  3. بهتره همین جا یادی کنیم از زنده یاد مستر بین
    ماشینه چینی با رنگ و لعابی خارجی!!!!
    اینا چی فرضمون کردن!!!!
    سوال اینجاست اصلا ما چی هستیم