اپل واچ 3

اپل واچ 3 یک ساعت هوشمند انقلابی خواهد بود (شایعه)

گرچه نسل اول ساعت‌های هوشمند اپل همانند اولین نسل آیفون انقلابی نبود، اما پیش‌بینی می‌شود اپل واچ 3 (Apple Watch 3) بتواند جایگاه اپل را در بازار اسمارت واچ‌ها مستحکم کند.

اگر واقع‌بین باشیم، ساعت‌های هوشمند امروزی کار خاصی انجام نمی‌دهند و به‌جز برخی سنسورها مثل سنجش ضربان قلب یا تعداد گام‌ها، قابلیت خاص دیگری ندارند. اپل واچ نیز از ویژگی متمایز کننده‌ای برخوردار نیست و شاید بزرگترین وجه تمایز محصول کوپرتینویی، ظاهر مربعی‌اش باشد. با این وجود اسمارت واچ‌های اپل پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی در سراسر دنیا هستند و بدون آنکه ویژگی خاصی داشته باشند، با اختلاف نسبتا زیادی در رده اول ایستاده‌اند.

اپل واچ 3

آیا اپل واچ 3 می‌تواند تحولی در اسمارت واچ‌ها ایجاد کند؟

چند هفته پیش اپل در خلال مراسمی از اپل واچ 3 و سیستم عامل جدید آن رونمایی کرد. اما یکی از مواردی که اپل واچ سری 3 را از سری‌های پیشین و حتی از سایر ساعت‌های هوشمند بازار متمایز می‌کند، امکان نصب سیم‌کارت نسل چهارم LTE روی آن برشمرده می‌شود که تا حدود زیادی از وابستگی آن به آیفون می‌کاهد.

دنیل آیو (Daniel Ives)، یکی از تحلیل‌گران تکنولوژی اعتقاد دارد اپل واچ نسل سه می‌تواند به قدری پرفروش باشد که فاصله اپل از رقبا را چند برابر کند. تصور کنید اگر به یک ساعت هوشمند که بدون هیچ قابلیت خاصی تبدیل به پرفروش‌ترین اسمارت واچ دنیا شده یک خشاب سیم‌کارت نیز اضافه کنیم، میزان فروش آن چند برابر خواهد شد. این دقیقا همان اتفاقی است که احتمالا در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد و بخش بزرگتری از سود کوپرتینویی‌ها به فروش اپل واچ اختصاص خواهد یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینم تا بیاد ۲ تا ازش خریدم
    کلا اپل همه چیش انقلابیه