سیم کارت های کد جدید همراه اول

سیم کارت های کد جدید همراه اول با پیش شماره 09912 و 09919 به فروش می‌رسند

مدیر کل فروش شرکت ارتباطات سیار از آغاز فروش سیم کارت های کد جدید همراه اول با پیش شماره 09912 و 09919 خبر داد و جزئیات و نحوه خرید این سیم کارت‌ها را تشریح کرد.

مهدی غیناقی، مدیر کل فروش شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد با مساعدت و همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 10 میلیون رنج شماره به همراه اول اختصاص پیدا کرد. به گفته غیناقی، هم‌اکنون واگذاری این رنج شماره‌ها به صورت سیم کارت های دائمی با کد 09912 و سیم کارت های اعتباری با کد 09919 در تهران آغاز شده و به استان‌ها نیز تعمیم پیدا می‌کند.

قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول

وی قیمت سیم کارت های کد جدید همراه اول را اعلام کرد که بر اساس آن سیم کارت های دائمی با قیمت 168 هزار و 800 تومان و سیم کارت های اعتباری با قیمت 5 هزار تومان به فروش می‌رسند. متقاضیان می‌توانند برای خرید این رنج شماره از طریق سامانه گلچین همراه اول اقدام کنند. همچنین هر دقیقه مکالمه برای این سیم کارت‌ها معادل 299 ریال اعلام شده است.

مدیرکل فروش شرکت ارتباطات سیار در ادامه گفت طرح «هزار همراه اول» همزمان با نمایشگاه تله کام تهران آغاز شده و در این طرح، مشترکان می‌توانند سیم کارت های دائمی را با پیش پرداخت هزار تومان و اقساط 6 یا 36 ماهه از طریق دفاتر و فروشگاه های همراه اول خریداری کنند. امکان نقل و انتقال سیم کارت در این روش پس از پایان اقساط امکان‌پذیر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالم از شماره های غیر ۰۹۱۲ رند بهم میخوره
    این یکی که نوبره صاحبشم یادش نمیمونه شماررو