قاب های محافظ ال جی وی 30

معرفی بهترین قاب های محافظ ال جی وی 30 (LG V30)

ال جی وی 30 (LG V30) بدون شک یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی سال 2017 است. در این مطلب قصد داریم بهترین قاب های محافظ ال جی وی 30 را برای محافظت هر چه بیشتر از آن معرفی کنیم.

ال جی وی 30 دومین پرچمدار ال جی در سال 2017 است که از چندین نظر نسبت به ال جی جی 6 برتری دارد. طراحی بدون حاشیه باز هم در آن رعایت شده است، اما این مرتبه سازنده، به شیوه‌ای بسیار ماهرانه‌تر پرچمدارش را طراحی کرده است. به همین دلیل بیش از نمایشگر و دوربین بسیار باکیفیت و همچنین سخت افزار قدرتمند، زیبایی این گوشی موبایل جلب توجه می‌کند.

پس بهتر است در صورت تصمیم به خرید این گوشی موبایل، حتما از همان ابتدا یکی از قاب های محافظ ال جی وی 30 را نیز تهیه کنید تا زیبایی آن بر اثر حوادث مختلف خدشه‌دار نشود. بسته به نیاز هر کاربر، بهترین قاب های محافظ ال جی وی 30 را دسته‌بندی کرده‌ایم تا انتخاب از میان آن‌ها راحت‌تر باشد.

پرفروش‌ترین‌ها

نام Spigen در دنیای لوازم جانبی آشناست. Neo Hybrid یکی از شناخته‌ شده‌ترین محصولات این برند است که با استفاده از آن، گوشی هوشمند هوشمند خود را در چهارچوبی بسیار زیبا، از خط و خش و همچنین ضربه در امان نگه خواهید داشت. با این حال، این قاب محافظ برخلاف برخی از قاب های محافظ ال جی وی 30 ضخیم نیست و سبب نمی‌شود طراحی نازک دستگاه خدشه‌دار شود. سبک وزن بودن از دیگر مزایای Spigen Neo Hybrid است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

طرح جناقی که در پشت قاب نقش بسته است، نه تنها ظاهری زیبا به آن می‌بخشد، بلکه سبب می‌شود گوشی خیلی محکم در دست باقی بماند. پس برخلاف تعدادی از قاب های محافظ، دیگر گوشی از دست لیز نخواهد خورد. از زمان عرضه پرچمدار جدید ال جی، Spigen Neo Hybrid جزو پرفروش‌ترین قاب های محافظ ال جی وی 30 بوده است. این محصول در دو رنگ مفرغی و نقره‌ای به قیمت 35 دلار عرضه می‌شود.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که همیشه در معرفی بهترین قاب های محافظ نامی از محصولات آن دیده می‌شود Lumion است که پیشتر با نام VRS Design شناخته می‌شد. قاب Gradien این شرکت، همانند Spigen Neo Hybrid تمامی کناره‌های گوشی را پوشانده و به خاطر داشتن پوششی از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک و فریمی از جنس پلی‌کربنات، از گوشی هوشمند در برابر انواع ضربات محافظت می‌کند.

یکی از مزایای Lumion Gradien در مقایسه با سایر قاب های محافظ ال جی وی 30 برآمدگی اطراف کنار دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت دستگاه است که سبب محافظت بیشتر از این قسمت‌ها می‌شود. Lumion Gradien نیز وزن سبکی داشته و جزو پرفروش‌ترین قاب های محافظ ال جی وی 30 به شمار می‌آید. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، مشکی متالیک و صورتی به قیمت 25 دلار عرضه می‌شود. البته رنگ‌های یاد شده فقط به پلاستیک براق اطراف قاب اعمال می‌شوند و بخش پشتی تمامی آن‌ها مشکی است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

برند OtterBox به داشتن قاب های محافظ جان‌سخت و بسیار محکم مشهور است. این یک ویژگی خوب بوده و سبب می‌شود کاربر از ایمن ماندن گوشی هوشمند خود خاطرجمع بماند، اما مشکل اینجاست که اغلب محصولات جان‌سخت آن دارای اندازه‌های بزرگی هستند. با خرید این دسته از قاب های محافظ ال جی وی 30 دیگر نمی‌توانید لذت در دست گرفتن یک گوشی بسیار ظریف و نازک را حس کنید.

محصولات سری Symmetry برند OtterBox در مقایسه با سایر محصولات این شرکت باریک‌تر هستند، با این حال در مقایسه با سایر قاب های محافظ ال جی وی 30 در همین ابعاد، به مراتب محافظت بیشتری دارند. مهمترین ویژگی OtterBox Symmetry، پوشاندن بخش زیادی از پنل جلویی است، به طوری که حداکثر محافظت ممکن از نمایشگر را ارائه می‌کند. متاسفانه این قاب محافظ گران قیمت 50 دلاری هنوز به بازارها عرضه نشده است و در صورت تمایل می‌توانید آن را از وب سایت شرکت پیش‌خرید کنید.

قاب های محافظ ال جی وی 30

قاب های محافظ ال جی وی 30 از نوع شفاف و نازک

آیا به دنبال یک قاب محافظ ال جی وی 30 با حداقل ضخامت ممکن و ظاهری شفاف هستید؟ این قاب‌ها اغلب سبب می‌شوند زیبایی ظاهری بدنه اصلی دستگاه پوشیده نشود و همچنین بدنه ظریف گوشی، زیر لایه‌هایی از مواد فشرده پنهان نماند. بین قاب های محافظ ال جی وی 30 با ویژگی‌های یاد شده، پیشنهاد ما Olixar Flexishield و Ringke Fusion و Cubevit Crystal Clear است. در نظر داشته باشید این دسته از قاب های محافظ، بیشتر برای جلوگیری از کثیف شدن قاب اصلی دستگاه و همچنین ممانعت از افتادن خط و خش مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمی‌توان برای مراقب از گوشی هوشمند در برابر وارد آمدن ضربات محکم بر روی آن‌ها حساب باز کرد.

Olixar Flexishield یک قاب محافظ ساده و باریک است که در مقایسه با محصولات پرفروش بالا قیمت مناسب‌تری نیز دارد. این قاب از یک ماده ژله‌ای ساخته شده است، با این حال در مقایسه با قاب‌‌های ژله‌ای عادی و متداول بازار دوام بیشتری دارد. اگر جزو افرادی هستید که گوشی موبایل به دفعات از دستتان سقوط می‌کند، بهتر است به دنبال خرید یکی دیگر از قاب های محافظ ال جی وی 30 باشید، اما اگر تنها می‌خواهید گوشی پرچمدارتان در برابر خط و خش و کثیف شدن سالم باقی بماند Olixar Flexishield، که تنها در رنگ مشکی و به قیمت 11 دلار عرضه می‌شود، انتخاب مناسبی است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

اما قاب Ringke Fusion به نازکی محصول Olixar نیست. با این حال تماما شفاف بوده و قیمت پایین‌تری دارد. بدنه اصلی قاب از جنس پلی‌کربنات بسیار باکیفیت ساخته شده است، اما فریم آن از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک است. اگرچه همانند تمامی قاب های محافظ ال جی وی 30 اطراف دوربین و حسگر اثر انگشت بریده شده است، اما درگاه یو اس بی C و جک صوتی دستگاه با درب‌هایی محافظت می‌شوند. قیمت آن 8 دلار بوده و در دو رنگ مشکی دودی و رز گلد کریستال به فروش می‌رسد.

قاب های محافظ ال جی وی 30

در نهایت و در بین بهترین قاب های محافظ ال جی وی 30 دارای بدنه نازک، به محصولی برخورد می‌کنیم که ترکیبی از Ringke Fusion و Olixar Flexishield است. Cubevit Crystal Clear یک قاب محافظ شفاف و بسیار نازک است. این قاب فقط برای محافظت از ظاهر گوشی کاربرد داشته و به هیچ‌ عنوان نمی‌تواند در برابر کوچکترین ضربات مقاومتی از خود نشان بدهد. قیمت این محصول نیز 8 دلار است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

قاب های محافظ ال جی وی 30 از نوع ضخیم و محکم

برخی کاربران ترجیح می‌دهند قید لمس بدنه ظریف ال جی وی 30 خود را بزنند، اما همیشه مطمئن باشد برای آن اتفاقی رخ نمی‌دهد. بیشتر کاربران ماجراجو، این دسته از قاب های محافظ را خریداری می‌کنند. اگر دوست دارید از سلامت گوشی هوشمند خود تحت هر شرایط و ضربه‌ای مطمئن بمانید، یکی از این قاب های محافظ ال جی وی 30 را انتخاب کنید.

Urban Armor Gear که آن را بیشتر با نام اختصاری UAG می‌شناسند، یکی از معروف‌ترین سازنده‌های قاب های محافظ جان‌سخت و در عین حال سبک‌وزن است. محصولات سری پلاسما UAG قیمت بالایی دارند، اما با خرید آن‌ها به آرامش خاطر خواهید رسید. این قاب محافظ دارای دو لایه است؛ در قسمت بیرونی، بدنه‌ای از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک وجود دارد، اما درون آن پوشیده از یک سطح نرم و در عین حال مقاوم در برابر ضربه است. این محصول با وجود زمخت بودن، ظاهر جذابی دارد. قیمت آن 40 دلار است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

Poetic Revolution به نظر در مقایسه با محصول پیشین نازک‌تر است، اما محافظت بهتری در زمان وارد آمدن ضربات مختلف دارد. دلیل افزایش میزان محافظت، تعدد لایه‌های آن است، چرا که از سه لایه مختلف ساخته شده است. از طرفی دیگر با یک محصول 17 دلاری رو به رو هستیم که در مقایسه با محصول پیشین به مراتب ارزان‌تر است.

قاب های محافظ ال جی وی 30

آخرین مورد در بین قاب های محافظ ال جی وی 30 باز هم محصولی از شرکت Spigen است. Tough Armor همانطور که از نام آن پیداست بدنه بسیار محکمی دارد. ضخامت این محصول بالاست، اما خیال کاربر حین استفاده از آن کاملا مطمئن خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های Spigen Tough Armor داشتن پایه در پشت خود برای نگه داشتن گوشی است. این محصول نیز در مقایسه با بسیاری از قاب های محافظ جان‌سخت ارزان بوده و 18 دلار قیمت دارد.

قاب های محافظ ال جی وی 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*