تشخیص سرطان حنجره

تشخیص سرطان حنجره توسط یک دیوایس فراصوت متصل به آیفون!

به تازگی یک دیوایس فراصوت به نام Butterfly IQ تولید شده که به شخصی در تشخیص سرطان حنجره خود کمک کرده است. این دیوایس توسط یک گوشی هوشمند قابل استفاده است. در ادامه بیشتر با این محصول پزشکی همراه آشنا خواهید شد.

روزگاری بود که دستگاه‌های پزشکی جهت شناسایی مشکلات مختلف سلامتی بدن بزرگ، گران قیمت و بسیار کمیاب بودند. هرچند امروز نیز این مشکل پابرجا است، اما بسیاری از تکنولوژی های عجیب و کمیاب پزشکی از میدان گریخته‌اند و اینک شما حتی با استفاده از گوشی های هوشمند خود نیز می‌توانید به بسیاری از مشکلات بدنیتان پی ببرید.

در جدیدترین این اقدامات، داستان دکتر جان مارتین که در زیر خواهید خواند نمونه خوبی برای محصولات شناسایی مشکلات بدنی قابل حمل است. دکتر مارتین، افسر ارشد پزشکی یک شرکت به نام “Butterfly Network” از آنجایی که ناراحتی را در گلویش حس می‌کرده است، تصمیم گرفته تا از یکی از محصولات این کمپانی به نام “Butterfly IQ” جهت بررسی آن قسمت از بدن خود استفاده کند. Butterfly IQ در واقع یک محصول ساخت کمپانی باترفلای نتورک است که با استفاده از تکنولوژی فراصوت و به کمک اتصال به یک گوشی هوشمند می‌تواند به کاربران خود کمک پزشکی کند. این محصول شبیه به یک دسته تیغ است.

وی پس از مالش مقداری ژل فراصوت و سپس نزدیک کردن دیوایس به گلویش، یک توده‌ی 3 سانتی‌متری را کشف کرده که حاوی سلول‌های سرطانی باریکی بوده است. خوشبختانه مارتین خیلی سریع توانسته بیماری خودش را متوجه شود و پس از یک عمل جراحی پنج ساعت و نیمی، انتظار می‌رود که با پرتو درمانی بتواند به بهبودی کامل برسیده و سرطان حنجره خود را خیلی زود از پای درآورد.

قیمت سرسام آور دیوایس تشخیص سرطان حنجره Butterfly IQ

انتظار می‌رود دیوایس Butterfly IQ در اواخر سال 2017 میلادی با قیمت 2.000 دلار در ایالات متحده به فروش برسد. این برای نخستین بار نیست که یک دیوایس مدرن الکترونیکی موفق شده به کمک بشر بیاید تا آن سلامتی خودش را ارزیابی کند. به طور مثال، گزارش‌های متعددی تا به حال منتشر شده است که نشان می‌دهد چگونه اپل واچ حملات قلبی را پیش از فرا رسیدن آن‌ها به کاربران هشدار داده است. همچنین اپل مشغول کار با شرکت‌های پزشکی و محققان بزرگی از سراسر جهان است که مشغول تحقیق در مورد چگونگی گسترش قابلیت‌های پزشکی اپل واچ هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت 10 برابری این افزار، نتیجه فنآوری آزمندانه و °180 مغایر سوگندنامه بقراط است. این آزمندیهای لجام گسیخته، چوب لای چرخ پیشرفت میگذارند.