AMD با لپ تاپ های باریک وارد می شود

 

 اینتل در نمایشگاه CES در مورد اولترابوک ها گرد و خاک زیادی هوا کرد و می دانیم امسال قرار است منتظر انواع و اقسام لپ تاپ های باریک و نازک از شرکت های مختلف و با قلب تپنده اینتل باشیم.
 
اما امسال AMD هم در بازار کامپیوترهای سبک و سریع برگ برنده خودش را دارد و می گوید محصولات جدید این شرکت ۲۰۰ دلار نسبت به لپ تاپ هایی که پردازشگر اینتل دارند ارزان تر وارد بازار می شوند.
 
اینتل نام لپ تاپ های باریک و سبک اش را اولترابوک گذاشته است و قبلا تعریف دقیق اش را در نارنجی خوانده اید. حالا ای ام دی نام لپ تاپ های باریک اش را Ultrathin گذاشته است.
 
اولترابوک های اینتل حدود ۹۰۰ دلار قیمت دارند و بعضی مدل ها مانند HP Envy 14 روی ۱۴۰۰ دلار هم می روند. اما اینتل می گوید تا چند ماه آینده قیمت اولترابوک ها بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد بود.
 
لپ تاپ های اولتراتین ای ام دی قرار است حدود ۵۰۰ دلار باشند و پردازشگر حدود ۱۷ وات انرژی مصرف می کند. این شرکت می گوید امسال حدود ۲۰ مدل کامپیوتر Ultrathin وارد بازار می شود که شرکت های اچ پی، ایسر و ایسوس از سازنده ها به شمار می روند.
 
باید منتظر ورود محصولات ای ام دی هم به بازار بمانیم و آنها را با اولترابوک های اینتل مقایسه کنیم تا ببینیم کدام یک در عملکرد بهتر هستند. 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*