قاب های نوکیا 9

ویدیوی نگاه نزدیک به قاب های نوکیا 9 اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

به تازگی ویدیویی از قاب های نوکیا 9 (Nokia 9) منتشر شده که اطلاعات جالبی از طراحی این گوشی همچون دوربین دوگانه و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را فاش می‌کند.

طی روزهای گذشته، منابع مختلف با انتشار تصاویری از پرچمدار آینده نوکیا، بسیاری از اطلاعات مربوط به طراحی و مشخصات فنی این تلفن هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

به تازگی نیز یک ویدیوی نگاه نزدیک از قاب های نوکیا 9 منتشر شده که وجود دوربین دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند. به علاوه، سازندگان با حذف کلید هوم، سنسور اثر انگشت را زیر دوربین تعبیه کرده‌اند. همچنین بر خلاف نوکیا 8، حالا جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز به تبعیت از سایر شرکت‌ها همچون اپل و موتورولا حذف شده است.

اما موردی که شاید بیش از هر چیز دیگری جذاب باشد، مناسب بودن این قاب‌ها برای نوکیا 3 است. پیش‌تر این اسمارت فون با ابعاد 143.4 در 71.4 در 8.48 میلی‌متر و صفحه نمایشی 5 اینچی تولید شده بود. نوکیا 8 با نمایشگر 5.5 اینچی نیز با ابعاد 151.5 در 73.7 در 7.9 میلی‌متر به دست کاربران رسید. در این صورت می‌توان گفت نوکیا 9 با نمایشگری کم‌حاشیه ساخته می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نوکیا دیگ عمرا بتونه بیاد بالا با وجود سامسونگو هواوی و …

  2. چرا اینجوری شدن همه مث همن دیگ

  3. خیلی مسخرست قیافش

  4. چرا همه گوشیا از پشت شبیه هم دارن میشن ?