اختلال و قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران

اختلال و قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران

دقایقی است اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران دچار اختلال شدید و قطعی شده و کاربران امکان اتصال به به این شبکه جهانی را ندارند. هنوز هیچ مقام رسمی واکنشی به قطعی اینرنت در تهران نشان نداده است.

از حوالی ساعت 23 امروز شنبه نهم دی ماه 96 ، اینترنت اپراتورهای تلفن همراه ایران در برخی از شهر های کشور خصوصا تهران دچار اختلال شدید شده و قطع گردیده است. این اختلال در هر 3 اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران گزارش شده و متاسفانه هیچ مقام رسمی واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

همچین به دنبال قطع اینترنت‌های همراه اول و ایرانسل؛ دستگاه‌های پرداخت در محل از دسترس خارج شد و کاربران برای استفاده از دستگاه های پرداخت با مشکل مواجه شده اند. به گزارش خبرنگار گجت نیوز، تعداد زیادی از مسافران اسنپ نیز برای تهیه خودرو در تهران دچار مشکل شده و به دلیل قطعی اینترنت امکان دسترسی به اپلیکیشن اسنپ و سایر اپلیکیشن های مشابه وجود ندارد.

تلاش تیم گجت نیوز برای ارتباط با روابط عمومی اپرتورهای تلفن همراه کشور نیز بی نتیجه ماند و در حال حاضر هیچکس پاسخگوی این اختلالات نیست. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد علت قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران ، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

به روزرسانی اول : یکشنبه 10 دی 96

 تلگرام قطع شد؛ آیا تلگرام در ایران فیلتر شده است؟

اینستاگرام هم قطع شد؛ فیلتر اینستاگرام و تلگرام در ایران (10 دی 96)

به روزرسانی دوم: یکشنبه 10 دی 96

طبق گزارش های رسیده از کاربران در سراسر کشور، اختلال در اینترنت همچان ادامه داشته و نه تنها کاربران تهرانی، بلکه در بسیاری از شهرهای ایران اینترنت با مشکل مواجه شده است.

اگر شما هم در شهر خود برای دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه هستید، لطفا در بخش نظرات با ذکر نام سرویس دهنده اینترنت خود، ما و دیگر کاربران گجت نیوز را از این موضع مطلع سازید.