مشخصات سونی اکسپریا XA2

تصاویر و مشخصات سونی اکسپریا XA2 ، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 فاش شد

تصاویر و مشخصات سونی اکسپریا XA2 ، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 پیش از معرفی منتشر شد. به نظر سرانجام حاشیه‌های گوشی های سونی کاهش پیدا کرده است.

در آستانه آغاز نمایشگاه CES 2018 هستیم که افشاگر مورد اعتماد، ایوان بلس، با انتشار تصاویر رندر و مشخصات فنی گوشی های جدید سونی، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. از مدتی پیش گفته می‌شد محصولات جدید این کمپانی ژاپنی با طراحی متفاوت و نمایشگرهای کم‌حاشیه در سال 2018 روانه بازار می‌شوند. حال عکس‌هایی که به تازگی در اختیار علاقه‌‌مندان قرار گرفته است، این اطلاعات را تایید می‌کنند. هرچند، احتمالا پرچمدار بدون حاشیه سونی برای کاربران جذابیت بیشتری خواهد داشت.

سونی اکسپریا ایکس ای 2

نخستین موردی که در این تصاویر جدید توجه شما را به خود جلب می‌کند، حاشیه‌های اندک بخش‌های کناری دستگاه است. در واقع با این کار، سازندگان نسبت صفحه به پنل جلویی را در مقایسه با گذشته کمی افزایش داده و از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی بهره برده‌اند. هرچند، به واسطه حاشیه‌های زیاد بخش‌های بالایی و پایینی، خبری از نمایشگر 18:9 نیست. تراشه اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته‌ای نیز به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با مشخصات سونی اکسپریا XA2 می‌توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیوهای 4K و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا

از نظر فنی تفاوت چندانی میان این گوشی و نسخه کوچک‌تر آن نبوده و سازندگان از تراشه و دوربین پشتی یکسان استفاده کرده‌اند. با این حال، اکسپریا XA2 اولترا با نمایشگری 6 اینچی و فول اچ دی، دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بهره برده‌اند تا ما با محصولی قدرتمند رو به رو باشیم.

هر دوی این تلفن های هوشمند همراه با اندروید 8.0 اوریو به فروش می‌رسند.

سونی اکسپریا ال 2

اکسپریا L2 عضو ارزان گوشی های 2018 سونی است که به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح 720p تجهیز شده و متاسفانه همراه با اندروید نوقا در اختیار کاربران قرار گرفت. همچنین استفاده از تراشه اسنپدراگون 630 کمی بعید به نظر می‌رسد چرا که ما با محصولی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم. فعلا اطلاعاتی از سایر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی منتشر نشده است.

اگرچه حالا سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی تعبیه شده است، ولی احتمال دارد تنها پرچمداران 2018 سونی با نمایشگر 18:9 عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این اکسپریا XA2 اولترا گوشی بسیار معقول و عالیه، از خریدش کسی پشیمان نخواهد شد

  2. تنها پرچم دار سونی
    ناامید کننده بود به شدت

  3. سونی اکسپریا ایکس ای 2
    رم سه
    بعد دوربین 21 مگا پیکسلی
    با هم نمیخونن این قوی او ضعیف