یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی

یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی مجهز به نمایشگر 29 اینچی و webOS معرفی شد

یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی پیش از آغاز به کار نمایشگاه CES 2018 رسما معرفی شد. این یخچال هوشمند به نمایشگر 29 اینچی لمسی مجهز است که می‌تواند مانند شیشه معمولی نیز عمل کند.

پیشتر سامسونگ یخچال فریزرهایی مجهز به نمایشگر لمسی را معرفی کرده بود و کمپانی ال جی به عنوان بزرگ‌ترین رقیب آن‌ها، از یخچال فریزرهایی با در کاملا شفاف پرده برداری کرده بود که می‌توانید داخل یخچال را مشاهده کنید. امسال در CES 2018،‌ کمپانی ال جی این دو ایده را با یکدیگر ادغام کرده است. یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی مجهز به یک نمایشگر 29 اینچی لمسی معرفی شد که اگر کاربران بخواهند می‌تواند این قسمت شفاف شده تا داخل یخچال نمایان باشد.

ال جی در واقع 2 سال پیش تلاش کرد تا با یک یخچال دور این دور به نام Smart InstaView که می‌توانست نسخه کاملی از ویندوز 10 را اجرا کند نوآوری را در این صنعت به نام خود به ثبت برساند، اما مشخص نشد که چه زمانی غول کره‌ای آن یخچال را به فروش خواهد رساند. این نسخه جدید از یک نمایشگر لمسی استفاده می‌کند و با سیستم عامل webOS ال جی همراه با دستیار دیجیتالی آمازون الکسا مواد غذایی شما را مدیریت خواهد کرد. این سیستم عامل به شما اجازه می‌دهد با استیکرهای واقعی غذاهای خود را تگ کرده و به لطف این استیکرها تاریخ انقضای آن‌ها را مشخص کرده و به صورت خودکار زمانی که مقدارشان کم بود به شما هشدار دهد.

در اینجا همچنین یک دوربین پانارومیک با لنز عریض نیز در داخل یخچال تعبیه شده است که به شما اجازه می‌دهد بدون آن که نیازی به باز کردن درب باشد داخل آن را مشاهده کرده تا به طور مثال در صورت نبودن شیر، اقدام به خرید آن برای میل کردن در صبح کنید.

متاسفانه تنها یک تصویر از این محصول منتشر شده که آن هم با کیفیت بسیار پایینی و از یک بنر تبلیغاتی در سایت یوتیوب تهیه شده است، اما به نظر می‌رسد شما حتی در حالی که از نمایشگر یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی استفاده کنید، بتوانید داخل آن را دیده و به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده بر روی مواد غذایی داخل آن تگ گذاری کنید.

یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی

ارتباط یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی با سایر لوازم خانگی ThinQ ال جی

ال جی همچنین این موضوع را مطرح می‌کند که چگونه تمامی ابزارهای آشپزخانه ThinQ می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا وظایف آشپزخانه آسوده‌تر انجام شوند. بنابراین یخچال فریزر هوشمند ThinQ ال جی شما می‌تواند با اجاق گاز EasyClean‌ شما نیز ارتباط برقرار کند و به آن با استفاده از دستور پخت گام به گام در طبخ یک غذای لذیذ کمک کند. سپس اجاز گاز شما با ماشین ظرفشویی QuadWash ال جی ارتباط برقرار می‌کند تا آن را مطلع سازد شما چه غذایی را در ظرف‌هایتان میل کرده‌اید تا آن بتواند شستشوی تاثیرگذاری را به ارمغان بیاورد. البته که بهره‌مندی از تمامی این قابلیت‌ها نیازمند پرداخت هزاران دلار برای خرید هر یک از این لوازم است. در حال حاضر ال جی قیمت و زمان عرضه یخچال هوشمند جدید خودش را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خدایی الجی تو وسایل خونه مثل یخچالو تلویزیونو ………
    از همه یه گام جلو تره

  2. چرا ایستاگرام از سو استفاده از اسمش شکایت نمیکنه از این کره ایه دزد؟؟؟ از