با کوچک ترين مودم جهان آشنا شويد : WL-330NUL محصول جديد Asus

ایسوس به معرفی دستگاهی پرداخت که گفته می‌شود کوچکترین روتر موجود در جهان است. روتر جیبی WL-330NUL تنها کمی بزرگتر از یک باتری قلمی است و به رابط USB 2.0 و کابلی در بین این رابط و بدنه دستگاه مجهز است و می‌تواند ارتباط بی‌سیم و باسیم برای استفاده توسط نوت‌بوک، تبلت و گوشی‌های هوشمند را برای شما به ارمغان بیاورد.

این دستگاه که ابتدا در نمایشگاه CES به طور اجمالی نمایش داده شده بود، ابعاد ۶٫۵ در ۲ در ۱٫۵ سانتیمتر داشته و تنها ۱۷٫۵ گرم وزن دارد و برای کاربرانی که همیشه در سفر هستند اما نیاز دارند آنلاین بمانند بسیار مناسب است زیرا چیزی به سنگینی وسایل موجود همراه شما اضافه نمی‌کند.

قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری وای‌فای۸۰۲٫۱۱b/g/n  و همچنین استفاده از پورت اترنت ۱۰۰/۱۰ Mbps باعث می‌شود بتوانید حتی به وسیله سیم هم درمواقعی که مثلا الترابوک شما به پورت شبکه سیمی متصل نیست به اینترنت متصل شوید.
همچنین حالتی برای استفاده به عنوان اکسس پوینت نیز در این دستگاه تعبیه شده است. این روتر کوچک تا ۱۲۸ بیت رمزگذاری را برای افزایش امنیت پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز ۸، مک و iOS سازگاری کامل دارد.

این دستگاه می‌تواند یک ارتباط اینترنتی را با دستگاه‌های متعدد به اشتراک بگذارد، بدون اینکه تاثیر منفی بر قدرت سیگنال‌دهی و یا کارایی دستگاه حادث شود. مدیریت تنظیمات و دسترسی‌ها نیز در این دستگاه کاملا بهینه شده‌اند. مصرف پایین این دستگاه هم باعث می‌شود، اتصال آن به دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، الترابوک و… تاثیر منفی برشارژ آنها نگذارد، ضمن اینکه از طریق آداپتور همراه این دستگاه، می‌توانید آن را از طریق پریزهای معمولی هم شارژ کنید.

درحال حاضر مشخص نیست که آیا این محصول جایگزین مدل N150 این شرکت که اندازه یک کارت اعتباری است خواهد شد یا اینکه به همراه این مدل در لیست فروش قرار خواهد گرفت اما WL-330NUL  تا اسفندماه به صورت جهانی و با قیمت ۳۹٫۹۹دلار عرضه خواهد شد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*