خلبان سابق CIA: 250 میلیون نفر ساکن قمر زمین هستند!

خلبان‌ سابق CIA ادعا می‌کند که 250 میلیون نفر بر روی قمر زمین سکونت دارند!

یکی از خلبانان برجسته و پیشین سازمان اطلاعات آمریکا (CIA) اعلام کرده است که ماه جمعیتی چند صد میلیونی دارد؛ در همین رابطه قصد داریم تا اسرار قمر زمین را بیشتر بررسی کنیم.

در کمال تعجب وقتی صحبت از شگفتی‌‌های ماه،‌ قمر بزرگ و زیبای زمین، به میان می‌آید و ادعاهایی عجیب در مورد آن مطرح می‌شود، افرادی که این ادعاها را مطرح می‌کنند سابقه‌ی حرفه‌ای برجسته‌ای دارند و در مقام‌های اجرایی و عملیاتی قابل‌توجهی بوده‌اند.

به عنوان مثال مدتی پیش یکی از باسابقه‌ترین خلبانان پیشین سازمان اطلاعاتی آمریکا به نام جان لییر (John Lear) ادعا کرد که قمر زمین 250 میلیون جمعیت دارد؛ شاید در نگاه اول کمتر ادعایی از این صحبت‌ها مضحک‌تر به نظر بیاید، اما وقتی به سابقه درخشان این خلبان توجه می‌کنیم و در مورد اسرار ماه بیشتر تحقیق می‌کنیم، متوجه می‌شویم که لییر اولین کسی نیست که به عنوان یک کارشناس عالی‌رتبه، چنین صحبت‌هایی را در مورد این جرم آسمانی شگفت‌انگیز مطرح کند.

خلبان سابق CIA: 250 میلیون نفر ساکن قمر زمین هستند!

تصویری از یک ویژگی سطحی غیرعادی بر روی قمر زمین

اگر عبارت‌هایی مانند «رموز ماه»، «رازهای قمر زمین»، «تمدن ماه» و یا کلماتی اینچنین را در بر روی اینترنت جستجو کنیم، خواهیم دید که حجم قابل‌توجهی از تصاویر، ویدیوها و متن‌های مختلف در مورد قمر زمین وجود دارد که همگی چاشنی علمی تخیلی و فرازمینی داشته و از رخ دادن اتفاقات غیرمعمولی بر روی ماه خبر می‌دهند.

با وجود اینکه باور ادعای لییر در مورد جمعیت ساکنان ماه به شدت دشوار به نظر می‌رسد، نگاهی به گذشته این جرم آسمانی و تئوری‌های عجیب مطرح‌شده در مورد آن به هیچ وجه خالی از لطف نیست.

برخی از ادعاهای عجیب در مورد قمر زمین

در دهه 70 میلادی دو دانشمند روسی به نام‌ها میخاییل واسین (Mikhail Vasin) و الکساندر شربکوف (Alexander Shcherbakov)، از آکادمی علوم شوری، مقاله‌ای عجیب را در مورد ماه، در ژورنال “Sputnik” به چاپ رساندند؛ در این پژوهش سوال اصلی مطرح‌شده این بوده که آیا قمر زمین توسط تکنولوژی‌های فرازمینی ساخته شده است؟!

دانشمندان روسی تئوری غیرمعمولی را در مورد ماه ارائه کردند و اظهار شد که این جرم آسمانی یک سیارک مصنوعی ساخته‌شده توسط موجوداتی فضایی است که به فناوری‌های فوق پیشرفته دسترسی دارند. این نظریه بسیاری از ابهامات موجود در مورد قمر زمین را در آن دوره، توضیح می‌داد و از زمان انتشار مقاله مربوط به نظریه مطرح‌شده تاکنون، بحث و گفتگو در مورد ادعای واسین و شربکوف ادامه دارد.

از دهه 70 تاکنون هم اکتشافات عجیبی در مورد قمر زمین صورت گرفته است؛ به عنوان مثال، سال‌ها پیش پروژه‌ای به نام ماموریت کلمنتین (Clementine Mission) که یکی از دستاوردهای آن، پیدا کردن آب در قطب‌های ماه بود، بحث شگفتی‌های قمر زمین را با ثبت برخی اطلاعات و تصاویر داغ کرد.

دکتر جان برندنبرگ (John Brandenburg)، یکی از مدیران ارشد این پروژه می‌گوید که ماموریت کلمنتین از ابتدا برای مطمئن شدن از این موضوع بود که آیا کسی در حال ساختن پایگاه‌های مخفی بر روی قمر زمین است یا خیر؛ در میان تمامی تصاویر تهیه‌شده که احتمال وجود سازه‌های غیرطبیعی را تایید می‌کردند، در یک عکس سازه‌ای خطی با طول چند کیلومتر نشان داده شده بود که توجه را از همه بیشتر به خود جلب می‌کرد.

برندنبرگ در یکی از مصاحبه‌هایش اظهار کرده بود که دیدن چنین عکسی باعث نگرانی او می‌شود و احتمال ساخته شدن این سازه توسط موجوداتی غیر از ساکنین زمین،‌ کم نیست.

در ادامه شما را به دیدن ویدیویی از 6 عکس اسرارآمیز تهیه‌شده از قمر زمین توسط سازمان فضایی آمریکا، دعوت می‌کنیم:

 

علاوه بر تصاویر، مواد عجیب و غیرمعمولی هم بر روی ماه پیدا شده است؛ دانشمندان تاکنون بر روی سطح قمر زمین تعدادی از فلزهای فرآوری شده مانند برنج و یا عناصری مثل اورانیوم 236 و نپتونیم 237 را کشف کرده‌اند که هیچ‌گاه به صورت طبیعی کشف نشده‌اند؛ مثلا، اورانیوم 236 به عنوان یکی از ضایعات راکتورهای هسته‌ای شناخته می‌شود و برنج هم از ترکیب عناصر مس و روی به وجود می‌آید.

همچنین، یکی از نویسندگان معروف آمریکایی به نام آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) در مورد ماه نوشته است که این جرم آسمانی بیش از حد بزرگ است که توسط جاذبه زمین در داخل مدار کنونی‌اش قرار گرفته باشد و احتمال دایره‌ای شدن حرکت این قمر به دور سیاره میزبان به دلیل بزرگی آن،‌ بسیار پایین به نظر می‌رسد.

ادعاهای جان لییر در مورد جمعیت ساکن ماه

همانطور که اشاره شد، جان لییر سابقه درخشانی در پرواز دارد و در کنار داشتن 17 رکورد جهانی سرعت، ماموریت‌های هوایی گوناگونی را برای CIA و آژانس‌های دولتی انجام داده است؛ لییر پس صحبت کردن با یکی از پرسنل نیروی هوایی آمریکا که فرود آمدن یک یوفو یا همان شی ناشناس پرنده را در انگلستان دیده بود، به حوزه یوفولوژی علاقه‌مند شد.

در ویدیویی هم که در ادامه مطلب خواهیم دید،‌ این خلبان باسابقه مدارکی را از سازه‌های فرازمینی موجود بر روی قمر زمین ارائه می‌دهد و صحبت‌هایی در مورد تکنولوژی‌ها و شهرهای موجود بر روی ماه که توسط انسان ساخته نشده‌اند، مطرح می‌کند:

 

ادعاهای لییر در کنار نظرات تعداد زیادی از فضانوردان و دانشمندان مهم دیگری قرار می‌گیرد که به تصورات ما در مورد قمر زمین،‌ رنگ و بویی فرازمینی می‌دهند؛ با این تفاسیر، آیا ممکن است که این صحبت‌ها درست باشد؟ آیا مدارک ارائه‌شده برای باور ادعاها کافی است و اگر واقعا تمدنی بر روی ماه قرار گرفته،‌ چرا آژانس‌های فضایی صحبتی در مورد آن مطرح نمی‌کنند.

از طرف دیگر، چرا در سفرهای متعدد فضانوردان به ماه خبری از موجودات فضایی نبود و هیچ دانشمند دولتی و یا آماتوری نشانه واضح‌تری از وجود فرازمینی‌ها بر روی قمر زمین ارائه نمی‌دهد؟ از زمان پیدایش بشر بر روی سیاره ناشناخته‌های بی‌شماری وجود داشته‌اند که به کمک علم، ارتباط آن‌ها با عوامل ماورا الطبیعه نقض شده است. برخی از متخصصان بر این باورند که رمز و رازهای ماه با دانش و فناوری کنونی قابل‌توجهی نیستند و نیاز به گسترش بیشتر تکنولوژی‌ها وجود دارد.

با این حال می‌تواند اطمینان داشت که گذر زمان و تلاش آگاهانه و بی‌وقفه بشر برای دستیابی به حقیقت، تمامی ابهامات موجود در این رابطه را برطرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اولن این حرف غلطه که ما فقط یه طرف ماهو میبینیم این مال زمانیه که ماهواره ها نبودن از زمانیکه ماهواره ها اومدن ما دید خوبی به سمت دیگر ماه داریم

    لطفن به این شواهد توجه کنید

    1- چاندریان 1 اولین فضاپیمای بدون سرنشین هند بود که به منظور جمع‌آوری اطلاعاتی مفید از سطح کره ماه به فضا پرتاب شد. این فضاپیما با بررسی‌‌های خود در نیمه تاریک ماه، از وجود تونل‌های زیرزمینی در زیر پوسته این قمر رونمایی کرد

    2- در سال 1994، نیروی دریایی ایالات متحده به منظور نقشه‌برداری از قمر زمین، ماهواره‌ای تحت عنوان کلمانتین را به فضا پرتاب کرد. این ماموریت 2 ماه به طول انجامید و تعداد 1.8 میلیون تصویر را به ثبت رساند. از میان این تعداد، تنها 170 هزار تای آن به صورت عمومی منتشر شده و باقی آن‌ها به صورت محرمانه هستند.

    اگر بر روی کره ماه، چیزی به جز دهانه‌های برخورد و پستی و بلندی‌های طبیعی نیست، چه چیزی را از مردم پنهان می‌کنند؟
    اینها گمانه زنی هائی است که مردم بدون دلیل مطرح نمیکنند ؟

  2. بعید نیست ما همیشه یک طرف ماه رو میبینیم یادم میاد همین چند مدت پیش چین یا کشور دیگه قصد داشت ماهوارهای به ان ور ماه بفرسته تا اسرار ماه را کشف کنه درضمن تایید شده که در ماه اب پیدا میشود…باتشکر

  3. حرفش خیلی غیرمنطقیه اخه کجای ماه ساکنن شاید یه ربات باشه اخه شاید سنگ باشه

  4. من کلاً به مباحث غیر طبیعی و ماوراءالطبیعه به خصوص مباحث پیرامون موجودات فضایی و UFO علاقه زیادی دارم و اخبار و مدارکش رو مو به مو دنبال میکنم ولی خدایی این یکی دیگه اصلأ با عقل جور نمیاد ، چطور ۲۵۰ میلیون نفر دارن روی یک قمری که اکسیژن ، آب مایع و دیگر عناصر حیاتی برای زندگی کردن رو نداره زندگی میکنند ؟ مواد غذایی رو چطوری تأمین می‌کنند ؟ اصلا قابل قبول نیست!

  5. تا اونجایی که ما میدانیم با منطق جور در نمیاد مگر اینکه یا دلیل قانع کننده باشه

  6. طرف شیت شده اخر عمری 250 میلیون نفر از کجا اومدن یک نفرشون نباید خانواده ای داشته باشن ؟؟
    اکسیژه از کحجا میارن غذا چی؟؟

  7. هر حرفه مفتیو که لازم نیست باور کنیم زباله هاشون کجاست پس؟ از چه راهی نون در میارن ؟ دینشون چیه

    • تو به دین خودت برس، تو دینت بهت گفته شده تا لحظه مرگ دنبال علم و دانش باش…، ولی تو برعکس، بجای گسترش مغرت، فقط فکت گسترش یافته…

    • تمدنی که تواتایی ابن رو داسته باشه که همچین سازه عظیمی رو بسازه و برسونه به نزدیکی زمین که در منطقه امن و بدون خطر قرار داره مطمئنا مشکل ایدئولوژی و اقتصادش رو حل کرده. بعدشم معلوم نیست چه ساختار بدنی و جسمانی دارن… آیا نیاز به اکسیژن دارن یا اصلا نیاز به تنفس ندارن….
      اینجور تمدنها در سطح 3 یا 4 تمدنی قرار دارن
      انسانها اگه بتونن مشکلاتشون رو حل کنن چه اقتصادی چه اعتقادی … خیلی زود پیرفت میکنه و تا 50 سال دیگه به سطح 2 تمدن میرسه که توانایی کنترل سیاره خودشون و حتی منظومه شسمی هستن…..

  8. جل الخالق ۲۵۰ میلیون نفر بر روی ماه زندگی میکنن ؟
    پس یعنی واقعا علم فضایی بشر تاکنون پشم ؟؟!!
    ما انسانها از قمر کنار خودمون هیچ اطلاعی نداریم چه برسه به منظومه شمسی ، کهکشان راه شیری و کیهان