محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی

درخشش محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی در نمایشگاه Innofest 2018

محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی در نمایشگاه Innofest 2018 برای حوزه خاورمیانه و آفریقا به نمایش درآمدند. ال جی قصد دارد با عرضه محصولات انقلابی و افزایش سودآوری در سال 2018، خود را به عنوان یک برند پریمیوم واقعی معرفی کند.

شرکت ال جی الکترونیکس به عنوان شرکتی پیشگام و نوآور جهانی، از سری محصولات پریمیوم و پیشرفته و بی‌نظیر خود برای حوزه خاورمیانه و آفریقا در نمایشگاه سالانه Innofest 2018 پرده‌برداری کرد.

محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی

نمایشگاه Innofest 2018 امسال در شهر زیبای کیپ تاون در آفریقای جنوبی برگزار شده و بیشتر از 300 شرکت مختلف از سرتاسر خاورمیانه و آفریقا در آن شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌ها و محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی است تا بتواند در سال 2018 علاوه بر افزایش فروش، جایگاه خود را به عنوان تولیدکننده محصولات پریمیوم و پیشرفته محکم کند.

آقای کوین چا، مدیر عامل ال جی در خاورمیانه و آفریقا در نمایشگاه Innofest 2018 گفت:

امروزه کسب و کارها به سرعت در حال تغییر هستند و در این زمان‌های تغییر است که ما می‌توانیم با وفق دادن خود با تغییرات، پایدار و موفق شویم. با در نظر گرفتن استراتژی تولید محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی برای منطقه، ما خود را متعهد می‌دانیم تا با همکاری با شرکای متنوع خود، پیشگامی فناوری و خلاقیت ال جی را حفظ کرده و رشد و سودآوری ال جی را در منطقه خاورمیانه و آفریقا افزایش بدهیم.

معرفی محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی در Innofest 2018

ال جی روی تنوع محصولات پریمیوم و پیشرفته که قرار است در سال 2018 عرضه شوند تمرکز کرده و محصولات بی‌نظیری در نمایشگاه به نمایش گذاشت. محصولاتی که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تلویزیون فوق‌العاده W8 OLED سایز 65 اینچ دارای پردازشگر هوشمند a9 اشاره کرد که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد. همچنین ماشین لباسشویی TWINWash که با قابلیت شستشوی دو حجم از لباس به صورت همزمان سبک زندگی را ساده‌تر و متحول کرده است نیز در این نمایشگاه حضور داشته و یخچال InstaView که برای طراحی خاص، هنرمندانه و بسیار مدرن خود جوایز و تقدیرهای بسیاری دریافت کرده است نیز به نمایش درآمد. بیشترین تمرکز ال جی در این نمایشگاه روی محصولات سری LG SIGNATURE بوده و قصد دارد با عرضه محصولاتی از جمله تلویزیون LG SIGNATURE، یخچال LG SIGNATURE، لباسشویی LG SIGNATURE TWINWash و تصفیه هوای LG SIGNATURE سبک زندگی پریمیوم و پیشرفته را کاملا متحول کند.

جدیدترین محصولات تهویه هوای ال جی با فناوری پیشرفته اینورتر نیز یکی از محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی در این نمایشگاه بودند. در حالی که تهویه هوای معمولی فقط روشن و خاموش می‌شود، فناوری اینورتر ال جی می‌تواند قدرت خنک‌کنندگی و دور موتور را تنظیم کرده تا به صورت بهینه‌تری محیط را خنک کند.

فناوری هوشمند اینورتر ال جی، این شرکت را تبدیل به پیشروترین شرکت در زمینه تولید محصولات کم‌مصرف و بادوام کرده است. محصولاتی که می‌توانند از همان ابتدا هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهند. فناوری کمپرسور اینورتر هوشمند خود را به عنوان قابلیتی بی‌نظیر ثابت کرده است. قابلیتی که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و مخصوص مشتریان مدرن و امروزی طراحی شده است. در حالی که اولویت مشتریان در سرتاسر دنیا تنوع ویژگی‌های مختلف یک محصول است، قابلیت کم‌مصرف بودن به طرز چشمگیری مهم می‌شود.

محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی

یکی دیگر از کارهای مهم ال جی در نمایشگاه Innofest 2018، تمرکز این شرکت روی سری ربات‌های بی‌نظیر و هوشمند در کنار نوآوری در زمینه هوش مصنوعی و البته توسعه فناوری اینترنت اشیا (IoT) بود.

شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2018 توانست بیش از 90 جایزه از جمله جایزه بهترین تلویزیون CES (از طرف Engadget) برای چهارمین سال متوالی را از آن خود کند. جایزه‌ای که این بار به تلویزیون LG AI OLED مدل C8 تقدیم شد. همچنین ال جی برای یخچال InstaView ThinQ و پروژکتور 4K UHD با عنوان «بهترین محصول نمایشگاه» جوایز زیادی دریافت کرد.

آقای Derek Sim، مدیر بازاریابی ال جی در خاورمیانه و آفریقا می‌گوید:

ال جی پیشروی بازار لوازم الکتریکی و خانگی بوده و اکنون افتخار می‌کند که توانسته با تغییر فناوری به مرحله‌ای فراتر از بهبود زندگی مشتریان دست پیدا کند و زندگی روزمره کاربران را بسیار ساده و راحت کند. ما با فلسفه‌ای بر پایه نوآوری، پایداری و تولید محصولات پریمیوم و پیشرفته انگیزه گرفته و در راستای آن حرکت می‌کنیم.

نمایشگاه InnoFest 2018 به عنوان یک پلتفرم استراتژیک این پیام را می‌رساند که ال جی در سال 2018 با تقویت برند خود و تمرکز روی رشد سود‌آوری، شتاب استراتژی محصولات پریمیوم و پیشرفته خود را افزایش داده و محصولات پریمیوم و پرچم‌داران خود را در ماه‌های آینده در خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد کرد. جدیدترین محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی ، بازه نوآوری‌های این برند را به صورت کامل به نمایش گذاشته و علاقه این شرکت برای تولید محصولات مشتری محور که بتوانند سبک زندگی را متحول کنند را نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الجی لامصب همه چیزش خوبه