عکس های هوایی

بهترین عکس های هوایی سال 2017 توسط سایت SkyPixel انتخاب شدند

وب سایت SkyPixel بهترین عکس های هوایی سال 2017 را مشخص کرد. برترین تصاویر هوایی توسط پهپادها ثبت شده و زیبایی نقاط مختلف کره زمین را از دیدگاهی دیگر به نمایش می‌گذارند.

همانند Dronestagram، وب سایت SkyPixel نیز به طور اختصاصی بر روی عکاسی به وسیله پهپادها تمرکز داشته و هر سال، یک رویداد به منظور جمع‌آوری بهترین عکس های هوایی ثبت شده با استفاده از این وسایل برگزار می‌کند. به عقیده این وب سایت، 36 تصویری که در انتها مشاهده خواهیم کرد برترین آثاری هستند که در سال 2017 توسط هنرمندان و به وسیله پهپادها به ثبت رسیده‌اند.

این وب سایت طی رویداد سالیانه خود، نزدیک به 44 هزار اثر از عکاسان 141 کشور دنیا دریافت کرد. گفتنی است این رویداد در همکاری با شرکت DJI که اکنون به عنوان پرچمدار بازار پهپادهای تجاری و مخصوصا عکاسی شناخته می‌شود برگزار شده است. آثار در دو گروه حرفه‌ای و مشتاق قرار گرفته و جوایز در دسته‌بندی‌های پرتره، لند اسکیپ، استوری و همچنین تصاویر نامزد شده و جوایز محبوب اهدا می‌شوند.

بهترین عکس های هوایی امسال از بین 44 هزار اثر انتخاب شده‌اند

عکاسان حرفه‌ای و صاحب سبکی در انتخاب بهترین تصاویر هوایی اظهار نظر کرده‌اند که به عنوان یکی از آن‌ها می‌توان به ویرایشگر چندرسانه‌ای تایم، جاش راب اشاره کرد. همه تصاویر هوایی سال که از بین 44 هزار مورد انتخاب شده‌اند زیبا هستند، اما هیچ‌ کدام جذابیت برنده جایزه بزرگ و اصلی مسابقه را ندارند. در این تصویر، یک خرس قطبی ساکن قطب شمال در تلاش است از روی یک توده یخ شناور به دیگری جهش کند. این عکس توسط یک عکاس فرانوسوی با نام فلورین لدوکس (Florian Ledoux) و به وسیله پهپاد هزار و پانصد دلاری فانتوم 4 پرو (Phantom 4 Pro) ثبت شده است. جایزه وی شامل یک پهپاد DJI Inspire 2 بوده و حدود 15 هزار دلار ارزش دارد. در ادامه سایر بهترین عکس های هوایی سال 2017 به انتخاب وب سایت SkyPixel را مشاهده می‌کنیم.

گالری بهترین تصاویر هوایی سال 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عالی.
    همه ر. دیدم. اون مردی که از آبشار میپره جالب بود.
    یکی از عکسها هم از زیر دستتون در رفته بود.

  2. از مدیر محترم سایت خواهش میکنم عکسارو قرار میدین یه جوری بذارین بشه سیو کرد … بارها شده از این مطالب گذاشتین اما نتونستیم عکساو سیو کنیم … لطفا انجامش بدین

  3. برای تصویر زمینه خیلی خوبن

  4. جالب بودن ولی نمیشه اینارو دانلود کرده یا کامل دید خیلی زیاده