ساخت کلیپ‌ های ویدیویی در گوگل فوتوز

امکان ساخت کلیپ‌ های ویدیویی در گوگل فوتوز برای روز ولنتاین

گوگل برای روز ولنتاین برنامه جالبی دارد؛ این شرکت امکان ساخت کلیپ‌ های ویدیویی در گوگل فوتوز (Google Photos) را برای روز ولنتاین ایجاد کرده که با این قابلیت می‌توان تصاویری ویدیویی دلخواه خود را ساخته و ارسال کنید.

اخیرا برنامه گوگل فوتوز به‌صورت خودکار در روزهای خاص سال، کلیپ‌هایی را به‌صورت پیش‌فرض برای کاربران ارائه می‌کرد. اما تا الان در این برنامه قادر نبودیم که بتوانیم کلیپ‌های ویدیویی دلخواه بسازیم. حالا به مناسبت روز ولنتاین، گوگل امکان ساخت کلیپ‌ هایی ویدیویی در گوگل فوتوز را ایجاد کرده است.

روند کار بسیار ساده است؛ به قسمت Assistant در برنامه گوگل فوتوز بروید و روی گزینه Movie کلیک کنید. پس‌ازآن به شما اجازه داده می‌شود که پوسته‌های متفاوت برای ویدیوهای خود انتخاب نمایید. سیستم هوش مصنوعی گوگل، تصاویر را به‌صورت خودکار انتخاب کرده، موسیقی پس‌زمینه به آن می‌دهد و درنهایت همه را به‌صورت یک کلیپ ویدیویی زیبا درمی‌آورد. اگر از نتیجه کلیپ به دست آمده راضی نبودید، می‌توانید در بخش آخر با ویرایش ویدیو، آن را تغییر داده و مطابق میل خود تنظیم نمایید.

ساخت کلیپ های ویدیویی در گوگل فوتوز

با نزدیک شدن به روز ولنتاین، گوگل پوسته‌های متفاوت مخصوص این روز را در برنامه قرار داده تا در کلیپ‌های تصویری خود استفاده کنید. البته پوسته‌های جدیدتری در راه است که بر روی نسخه اندروید و همچنین نسخه آی او اس قابل دسترسی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ولنتاین مظهره بی بندو باریه

  2. واقعا گوگل با خودش چی فک کرده روز ولنتاین کارای مهم تر از ویدیو گرفتن هست

  3. خوبه ولی ایده نو و غافلگیرکننده ای نیس .میتونس یکم خلاقانه تر باشه

  4. نمیدونم یا ما خیلی با این چیزا ارتباط برقرار نمیکنیم یا اینا لوسن