آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای سامسونگ گلکسی اس 8

اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عرضه شد

سامسونگ پس از پشت سر گذاشتن تست نهایی اندروید اوریو آماده بود تا گوشی پرچم‌دار خود را به این سیستم‌ عامل مجهز کند . حال اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (Galaxy S8 plus) عرضه شده است.

روزی که همه منتظرش بودیم فرا رسید. آپدیت رسمی اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کشور آلمان عرضه شد. همان‌طور که سامسونگ قول داده بود ابتدا این آپدیت به دست تست‌کنندگان نسخه‌ی بتا می‌رسد و در عرض 24 ساعت، کاربرانی که از نسخه اندروید نوقا گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بهره می‌برند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. میزان حجم آپدیت اندروید 8 اوریو برای کاربران بتا تستر کمتر خواهد بود. برای دانلود دستی این به‌روزرسانی به بخش تنظیمات و Software Update گوشی مراجعه کنید.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

تقریبا 2 هفته طول کشید تا سامسونگ نسخه نهایی اندروید اوریو را بعد از تست عرضه کند. زمان دسترسی به این آپدیت بر اساس موقعیت مکانی می‌تواند متفاوت باشد. این به‌روزرسانی با نسخه فریمور G955XXU1 CRAPP برای گلکسی اس 8 پلاس در آلمان ارائه شده و حجم آن 487 مگابایت است، همچنین با آخرین بسته امنیتی ماه فوریه 2018 عرضه می‌شود.

در آپدیت اندروید اوریو، امکانات قابل‌ توجهی به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اضافه خواهد شد. از این قابلیت‌ها می‌توان به نسخه جدید سامسونگ اکسپرینس اشاره کرد. با این به‌روزرسانی، سرعت گوشی نیز بهبود پیدا می‌کند.

آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای گلکسی اس 8

آپدیت اندروید اوریو 8.0 برای گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام، میگم امروز ۱۰ اسفنده ولی هنوز آپدیت اندروید ۸ واسه اس ۸ پلاس نسخه ایران عرضه نشده…! جریانش چیه؟؟ پس کی میخواد عرضه شه؟؟

  2. باسلام به مدیریت وبسایت یک سوال دارم که چرا هنوز آبدیت 8 اریو برای گوشیه 8پلاس نیامد آیا دلیله قانع کننده ای هست باتشکر وبسایت گجت نیوز

    • رضا جان آپدیت‌های اندروید با فاصله‌ی زمانی مشخص در مناطق مختلف جهان عرضه میشن و احتمالا با چند روز تاخیر، در ایران هم قابل نصب خواهند بود.

  3. سلام این اندروید 8 کی عرضه جهانی میشه ۳ ماهه منتظریم کو پس اخه امروز 22 بهمن(11فوریه)ولی از اندروید 8 خبری نیست که نیست!

  4. پس چرا واسه ما نیومده هنوز