گلکسی جی 3 استار

سامسونگ نام گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار را ثبت کرد

سامسونگ گلکسی جی 3 استار (Galaxy J3 Star) و گلکسی جی 7 استار (Galaxy J7 Star) نام گوشی هایی هستند که به نظر باید در آینده‌ای نزدیک منتظر معرفی آن‌ها باشیم. طبق تجربه پیشین از محصولات سری J سامسونگ، آن‌ها میان‌رده‌هایی ارزشمند به شمار می‌آیند.

گوشی های موبایل سامسونگ به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند. محصولات سری S اصلی‌ترین پرچمداران این شرکت محسوب می‌شوند (گوشی های سری نوت به خاطر داشتن قلم، ورژنی پیشرفته‌تر از همین محصولات به شمار می‌آیند). اما میان‌رده‌های این شرکت به دو سری A و J تقسیم می‌شوند.

گلکسی جی 3 استار جزو برترین میان‌رده‌های این شرکت خواهد بود

محصولات سری A میان‌رده‌هایی بسیار قدرتمند بوده و چند پله از پرچمداران پایین‌تر هستند. به عنوان نمونه گوشی های سری A سامسونگ در سال 2016 با عنوان ورژن ارزان قیمت و اقتصادی پرچمداران سری S همین سال معرفی شدند. با این حال سری J در مقایسه با A گسترده‌تر بوده و هر سال مدل‌های بیشتری را شامل می‌شود. طبق گفته‌های دفتر ثبت اختراع و علامت‌های تجاری ابالات متحده آمریکا، خانواده سوم قرار است از این نیز بزرگتر شود، چرا که سامسونگ اخیرا دو نام تجاری گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار را به ثبت رسانده است.

گلکسی جی 3 استار

پسوند استار در کنار دیگر پسوندهای محصولات این شرکت همچون پرو، پرایم، مکس و ایس قرار می‌گیرد. از آنجایی که در گلکسی (کهکشان)، استار (ستاره) در دور دست‌ها قرار گرفته و بقیه اشیای به دور آن گردش می‌کنند، می‌توان پیش‌بینی کرد گلکسی جی 3 استار و گلکسی جی 7 استار برترین محصولات این سری خواهند بود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بره گمشه بدم اومد از سامسونگ، چشم بادومیای نمک به حروم

  2. میخواد بترکونه حتما مطمعنم گوشی هاش از امسال بهتر میشن

  3. بر پدرش لعنت بیشعور به ما توهین میکنه

  4. چرا حالا سه شماره رو جا انداخته؟؟