اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ

اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ با صدای dolby همراه خواهند بود

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) با صدای dolby همراه بوده و توسط شرکت AKG ساخته‌ شده‌اند. علاوه بر این شاهد بهبود دستیار هوشمند بیکسبی در این پرچمداران خواهیم بود.

کمتر از دو هفته دیگر تا مراسم MWC سال 2018 و رونمایی شرکت سامسونگ از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده است؛ این مراسم در ششم اسفند ماه و در شهر بارسلونا برگزار می‌شود. با این حال هنوز هم شاهد انتشار گزارشات مختلف پیرامون مشخصات و امکانات خانواده S9 سامی هستیم. این شایعات از بهبود دستیار اختصاصی و هوشمند سامسونگ با نام بیکسبی در پرچمداران جدید سری اس خبر داده‌اند. به لطف تقویت صورت گرفته بر روی بیکسبی، حالا کاربرد آن نیز در زندگی روزمره کاربران بیشتر می‌شود. علاوه بر این، اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ تنها دوگانه نیستند و گفته می‌شود با صدای dolby همراه خواهند بود که توسط شرکت AKG طراحی و آماده شده است.

صدای dolby و بهبود قابلیت Bixby Vision

دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ در بدو معرفی خود نتوانست نظر کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کند و کارکردی که از یک دستیار حرفه‌ای و مدرن انتظار داشتیم در آن دیده نمیشد. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ بدون توجه به این حرف و حدیث‌ها قصد دارد کارکرد دستیار خود را بهبود بخشد.

در شایعات تاییدنشده امروز آمده است که بیکسبی در گلکسی اس 9 سامسونگ می‌تواند به کمک قابلیت Bixby Vision ترجمه زنده و همزمان را به کاربران خود ارائه کند. این قابلیت با کمک موتور قدرمند ترجمه گوگل (Google Translate) طراحی شده است، هم‌اکنون نیز ترجمه این دستیار هوشمند توسط همین سرویس صورت می‌گیرد، اما خبری از ترجمه همزمان و زنده نیست.

همچنین گفته می‌شود قابلیت‌های مربوط به واقعیت افزوده (AR) بیکسبی نیز بهبود خواهند یافت. این دستیار هم‌اکنون می‌تواند مواردی که در مقابل یا نزدیکی موقعیت مکانی کاربر قرار دارند را شناسایی کند. در حال حاضر این سرویس سامسونگ به Foursquare وابسته است، اما شایعات خبر از این موضوع داده‌اند که در گلکسی اس 9 از سرویس گوگل استفاده خواهد شد. به لطف این موتور جست و جوی قدرتمند امکان شناسایی مکان‌های بیشتر و دسترسی به اطلاعات گسترده فراهم می‌شود.

اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ

متاسفانه سامسونگ تاکنون نتوانسته است در بخش اسپیکر و کیفیت صدا، رقیبان اصلی خود نظیر شرکت اپل را شکست دهد. اما حالا به نظر می‌رسد که سرانجام شاهد قرار گرفتن اسپیکرهای استریو در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هستیم. گفته می‌شود خروجی صدای dolby یکی از ویژگی‌های اسپیکرهای گلکسی اس 9 سامسونگ بوده و توسط شرکت AKG طراحی و آماده به کار شده است.

البته باید بگوییم که این اطلاعات توسط منابع غیررسمی در فضای اینترنت منتشر شده‌اند و احتمال نادرست بودن آنها وجود دارد. با این حال می‌توانیم امیدوار باشیم که این شایعات حقیقی باشند و شاهد قرار گرفتن چنین امکاناتی در پرچمداران پیش روی سامی باشیم. به همین خاطر نیز این خبر را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم.

شرکت سامسونگ به زودی و در تاریخ 6 اسفند ماه از دو گوشی Samsung Galaxy S9 و +Samsung Galaxy S9 رونمایی می‌کند تا به تمامی این حرف و حدیث‌ها پایان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این چرا با ساخته شرکت های دیگه پز میده

  2. براووووووووووو سامسونگ
    توپ تانک فشفشه سونى ، ال جى ، هواوى ، شیائومى ، باید گم بشه!
    😀
    😀

  3. دوزبینش از سونی اسپیکرشم شرکت AKG ساخته بهتر از اینم مگه میشه؟