اچ تی سی دیزایر 12

گوشی اچ تی سی دیزایر 12 با صفحه نمایش بدون حاشیه در راه است

گوشی اچ تی سی دیزایر 12 (HTC Desire 12) به عنوان یک گوشی میان‌رده با امکانات در حد پرچمداران بازار و مشخصات سطح بالا در بهار پیش رو از راه خواهد رسید. در ادامه گزارش بیشتر با این محصول جدید آشنا می‌شویم.

جدیدترین شایعات منتشر شده در فضای وب حاکی از این موضوع هستند که شرکت HTC قصد دارد یک گجت میان‌رده اما با امکانات و مشخصات سطح بالا را به نام گوشی اچ تی سی دیزایر 12 روانه بازار کند. مدتی است که این شرکت تایوانی جای خود به عنوان یکی از رهبران عرصه تلفن های هوشمند به کمپانی‌های چینی و کره‌ای داده است. با این حال مسئولان اچ تی سی کماکان در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه قبلی خود در این بازار پرطرفدار و سودآور را بدست آورند. این شرکت در همین راستا اخیرا چند مدل جدید از پرچمداران خود را روانه بازار کرد، با این حال گوشی های جدید HTC از مشخصات ویژه و به‌روز رقبا بهره نمی‌بردند و قیمت آنها نیز به نسبت مشخصاتشان بالا بوده است.

اچ تی سی دیزایر 12

به نظر می‌رسد قرار است این مشکل با معرفی گوشی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) حل شود. گفته می‌شود تایوانی‌ها قصد ندارند این پرچمدار را در مراسم MWC سال 2018 رونمایی کنند و این مهم در بهار پیش رو اتفاق خواهد افتاد. این محصول با ضریب صفحه 18:9 و رزولوشن 4K همراه است. بنابراین باید در انتظار رقابت این گوشی با پرچمداران شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و اپل باشیم. اما این کمپانی برای بدست آوردن جایگاه قبلی خود باید علاوه بر پرچمداران، به محصولات میان‌رده و مقرون به صرفه نیز توجه داشته باشد؛ محصولاتی که با قیمت مناسب و مشخصات متوسط رو به بالا همراه باشند، دقیقا مثل گجت‌های شیائومی یا هواوی. گفته می‌شود گوشی اچ تی سی دیزایر 12 قرار است به همین منظور رونمایی و عرضه شود.

امروز باز هم ایوان بلاس، یکی از معروف‌ترین لودهندگان عرصه تلفن های هوشمند، در توییتر اعلام کرد که به زودی یک گوشی میان‌رده از شرکت اچ تی سی با کد Breeze و نام HTC Desire 12 رونمایی می‌شود. صفحه نمایش این محصول 5.5 اینچ بوده و با ابعاد صفحه 18:9 همراه است. بدون شک همین مشخصه را می‌توان نکته مثبت و عامل فروش گوشی اچ تی سی دیزایر 12 در نظر گرفت. از جمله دیگر امکاناتی که به این گوشی نسبت داده شده‌اند می‌توان به تراشه مدیاتک، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین از یک لنز دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده خواهد شد. سیستم عامل این محصول به صورت پیش‌فرض اندروید 8 اوریو گوگل خواهد بود و در نهایت این مجموعه به کمک یک باتری 2730 میلی‌آمپری تغذیه می‌شود.

اچ تی سی دیزایر 12

همانطور که می‌بینید، این یک گوشی در سطح میان‌رده و یا حتی پایین‌تر به شمار می‌رود و خبری از مشخصات سطح پرچمدارای در آن نیست. به همین خاطر هم گفته می‌شود قیمت گوشی اچ تی سی دیزایر 12 مناسب و در حد معمول خواهد بود. با این حال کمپانی HTC باید در سیاست‌های قیمت‌گذاری خود تجدید نظر کند تا بتواند در سال 2018 سود خوبی از فروش گجت های هوشمند خود بدست آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. کار راه اندازه بابا یجوری مگین رم دو انگار میخوان باهاش چیکار کنن یه تلگرامی میخواید دیگه

  2. تو راه بمونه با این گوشی داغونش چیه رم دو وا مگه میخواد بده دست بچه ؟؟

  3. دوربیناش حرفه ای هستن با این که پایین رده ست

  4. اچ تی سی اصلا چجوری تو ایران محبوب شد گوشی خاصی نداشت که بخاطر وضع بد مردم یکی دوتا گوشی میان رده خریدن اسمش در اومد

  5. اگر میخواین یه گوشی پاین رده یا میان رده بخرید بهترین انتخاب هواویه

  6. رم 2 و حافظه 16و باتری 2730 ؟! قطعا یک پایین ردست، نه میان رده. گذشته از این فکر میکنم این مشخصات خیلی قدیمی شده و فکر نمیکنم فروشش خوبی داشته باشه.
    به نظرم خیلی راحت میشه فهمید که دلیل شکست های مالی اچ تی سی چیه.