تماشا کنید : اولین تیزر تبلیغاتی اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس 4 منتشر شد

تنها 10 روز دیگر تا تولد فرزند جدید خانواده کهکشانی سامسونگ باقی مانده است و همه طرفداران این شرکت بی صبرانه منتظر معرفی این محصول جدید هستند. ۱۴ مارس یعنی ۱۰ روز دیگر قرار است گلکسی S IV  پرچمدار جدید شرکت سامسونگ در شهر نیویورک رونمایی شود و امروز این شرکت اولین تیزر تبلیغاتی خود را برای این اسمارتفون منتشر کرد که به گونه ای هوشمندانه آن را به صورتی داستانی دنباله دار به تصویر کشیده است.

در این کلیپ کودکی در قامت یک مدیر ارشد، این شانس را پیدا می‌کنند که نگاهی کوتاه به پرچمدار بعدی گوشی‌های اندرویدی سامسونگ که در داخل یک بسته مخصوص است، بیاندازد.

متاسفانه اگر به دنبال آن هستید که در این کلیپ ویدئویی اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 4 بیابید، باید بگوییم که ناامید خواهید شد. تمام آن چیزی که در این ویدئو دستگیرتان می‌شود این است که گلکسی بعدی در یک جعبه حدودا یک فوت در یک فوت جا می‌شود و البته شاید مثل آنچه در این کلیپ می‌بینید چنان بدرخشد که فضا را نورانی کند!

البته شایعاتی که درباره مشخصات این گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارد، باعث می‌شود که واقعا این دستگاه بدرخشد! احتمالا گلکسی اس 4 مجهز به نمایشگر 4.99 اینچ Super AMOLED، یک تراشه جدید از سامسونگ به نام Exynos Octa، دو گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود. چیزی که ما را ناامید کرده این است که تمام این ویژگی‌ها که نوید یک گوشی قدرتمند و عالی را می‌دهند، احتمالا در یک بدنه پلاستیکی عرضه خواهند شد. سامسونگ جزو معدود تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی است که هنوز پرچمدار جدیدی را در سال 2013 ارائه ننموده است. به هر حال باید تا روز 24 اسفند منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ گلکسی اس 4 در مقابل اچ‌تی‌سی وان، سونی اکسپریا Z، و ال‌جی اپتیموس جی پرو چه برگ برنده‌ای رو می‌کند.


منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*