آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8

سامسونگ دلیل توقف آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 را مشخص کرد

ارسال آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ که به تازگی آغاز شده بود در یک اتفاق غیرمنتظره متوقف شد و دیگر کاربران آن را دریافت نمی‌کنند. شرکت سامسونگ امروز دلیل خود برای این کار را علنی کرد.

کاربران گوشی های خانواده اس 8 سامی مدت‌ها بود در انتظار دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو بودند و این اتفاق بالاخره رخ داد، اما تنها پس از گذشت چند روز و در یک تصمیم غیرمنتظره، سامسونگ ارسال این به‌روزرسانی برای اس 8 را متوقف کرد. علاوه بر این فایل‌های مخصوص این آپدیت نیز از سرور شرکت کره‌ای پاک شدند. امروز مسئولان شرکت سامسونگ سرانجام به این موضوع واکنش نشان دادند و دلیل آن را مشخص کردند.

توقف آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8

دوره آزمایشی مربوط به آماده‌سازی اندروید اوریو برای دارندگان گوشی Galaxy S8 و نسخه پلاس آن کمی طولانی شد و سرانجام پس از چند ماه صبر شاهد ارسال آن برای برخی کاربران بودیم. حالا نیز پس از توقف پروسه ارسال آپدیت شاهد موج نارضایتی و شکایت کاربران بوده‌ایم. حدس اولیه ما برای دلیل احتمالی اتخاذ چنین تصمیمی، وجود یک مشکل در آپدیت مذکور بود و به نظر می‌رسد حدس ما نیز درست بوده است.

در پاسخ به سوال ما، شرکت سامسونگ متن زیر را برایمان فرستاد:

از آنجایی که گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس برخی از کاربران در نسخه جدید اندروید با ریستارت ناگهانی مواجه بوده است، تصمیم گرفتیم ارسال این آپدیت را فعلا متوقف کنیم. در حال حاضر مشغول بررسی مشکلات احتمالی در این نسخه از به‌روزرسانی هستیم تا مطمئن شویم چنین اتفاقی برای دیگر دستگاه‌ها پس از دریافت آپدیت رخ ندهد. پروسه ارسال آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 به زودی از سر گرفته می‌شود – سامسونگ

بسیاری از کاربران پس از دریافت آپدیت مذکور در گوشی گلکسی S8 خود از ریستارت شدن ناگهانی گجت خبر داده بودند و حالا سامسونگ نیز با این پیام خود مشکل مذکور را تایید کرده است؛ بنابراین دلیل توقف آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ همین موضوع بود. طبق گزارشات منتشر شده و این اطلاعیه سامسونگ، نسخه جدید و بهبود یافته از این آپدیت به زودی برای کاربران ارسال می‌شود.

همچنین کسانی که در طی هفته گذشته آپدیت جدید اندروید را برای گلکسی اس 8 خود دریافت کرده‌اند، نگران نباشند. این افراد می‌توانند طبق معمول و به صورت عادی از گوشی خود استفاده کنند. اما آنهایی که فایل‌های نصب دستی این آپدیت را از سرور سامسونگ دانلود کرده‌اند اما هنوز آن را بر روی گوشی نصب نکرده‌اند، بهتر است تا انتشار نسخه جدید و رفع مشکل مذکور کمی صبر کنند. در نهایت اگر آپدیت را دریافت کرده‌اید و فایل‌های آن در بخش به‌روزرسانی گوشی دانلود شده‌اند، بهتر است از نصب آپدیت خودداری کنید.

با توجه به طولانی بودن دوره آزمایشی این آپدیت و بررسی‌های طولانی کارشناسان سامسونگ، کمتر کسی انتظار بروز چنین مشکلی در نسخه نهایی را پیش‌بینی می‌کرد. به همین خاطر هم‌اکنون کاربران زیادی به خاطر مشکل رخ‌داده از عملکرد این شرکت کره‌ای ناراضی و عصبانی هستند.

اما این کمپانی در اطلاعیه خود تاریخ دقیقی مربوط به از سرگیری ارسال آپدیت اندروید 8 سامسونگ را اعلام نکرده است. در این زمینه باید منتظر اطلاعات تکمیلی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام دوستان کسی میدونه واسه s7 edge چه زمانی اپدیت ۸ میاد؟

  2. خوب خوبه که از سر میگرش چون برای اس شیش هنوزم داشت میداد

  3. نمیدونم چرا شرکت بزرگی مثل سامسونگ تو قسمت نرم افزاری ضعیف کار میکنه. یکی از حقوق خریداران محصولات سامسونگ بخصوص پرچمدران، پشتیبانی نرم افزاری و آپدیت های به روز این شرکت هستش. ولی متاسفانه از شرکت های رقیب ضعیف تر کار میکنه. (البته این نظر شخصی من هستش)