گوشی ال جی وی 30 پلاس

گوشی ال جی وی 30 پلاس با قابلیت‌های منحصربه‌فرد دوربین به ایران آمد

گوشی ال جی وی 30 پلاس (+LG V30) به عنوان جدیدترین پرچم دار سری V ال جی به ایران آمد. در ادامه با ویژگی‌های این گوشی به خصوص قابلیت‌های منحصربه‌فرد دوربین آن آشنا می‌شویم.

امروز شرکت ال جی الکترونیکس ایران ورود گوشی پرچم‌ دار وی 30 پلاس (+LG V30) به ایران را اعلام کرد. این گوشی که طرفداران آن مشتاقانه منتظر رونمایی آن بودن جدیدترین مدل سری V ال جی محسوب می‌شود. گوشی جدید ال جی وی 30 پلاس ، قدرت سری V ال جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. گوشی ال جی وی 30 پلاس با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز f/1.6، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر OLED مدل FullVision بسیار باریک و سبک و با طراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا.

گوشی ال جی وی 30 پلاس

دیافراگم f/1.6 برای دوربین گوشی ال جی وی 30 پلاس

دوربین اصلی در پشت گوشی ال جی وی 30 پلاس با دیافراگم f/1.6 باعث می‌شود دوربین نور بیشتری دریافت کرده و تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کند. این دوربین به لنز شفاف Crystal Clear نیز مجهز بوده و می‌تواند رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنز‌های پلاستیکی ثبت کند. امری که باعث می‌شود گوشی ال جی وی 30 پلاس تبدیل به بهترین گوشی برای تصویربرداری شود. دوربین دوم گوشی ال جی وی 30 پلاس از یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برد و میزان کج شدن تصویر در حاشیه‌های آن به نسبت مدل V20 تا دو سوم کاهش پیدا کرده است.

حالت جدید Cine Video ال جی با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگ‌نمایی نقطه‌ای باعث می‌شود هر کسی مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای تصویربرداری کند. کاربران اکنون می‌توانند تنها به وسیله گوشی هوشمند، ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا با رنگ‌های سینمایی فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، ضبط کنند. در حالی که دوربین‌های معمولی فقط اجازه می‌دهند مرکز تصویر را بزرگ‌نمایی کنید، قابلیت بزرگ‌نمایی نقطه‌ای که برای اولین بار توسط ال جی معرفی می‌شود، با استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از Zoom Slider روی هر شی در هر قسمت قاب تصویر زوم کنید.

گوشی ال جی وی 30 پلاس

قابلیت عکس‌برداری گوشی ال جی وی 30 پلاس بسیار پیشرفته‌تر از قبل شده است. حالت‌های تنظیم دستی دوربین این گوشی با وجود قابلیت Graphy به سطح جدیدی رسیده‌اند. با این ویژگی هر کس که علاقه‌مند به عکاسی است می‌تواند تنها با انتخاب منظره و فشار دادن کلید شاتر یک عکس بسیار باکیفیت ثبت کند.

دوربین پیشرفته دوگانه با یک لنز 16 مگاپیکسلی استاندارد و یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض، از دوربین گوشی ال جی وی 30 پلاس کوچکتر است و به همین خاطر این لنز کم‌ترین بیرون‌زدگی را دارد. برای تصویری روان‌تر و دقیق‌تر، لنز استاندارد اصلی از قابلیت‌های لرزش‌گیر اپتیکال، لرزش‌گیر الکترونیکی و فوکوس خودکار هیبریدی بهره می‌برد. به علاوه فوکوس خودکار هیبریدی دو قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار مرحله‌ای را ترکیب کرده است.

گوشی ال جی وی 30 پلاس

سری V گوشی های ال جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا، کرده است. گوشی +V30 نیز از این دیدگاه مستثنا نیست. همچنین با وجود دریچه f/1.6 لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال جی V30 پلاس برای تهیه محتوایی حرفه‌ای بدون پیچیدگی و  البته برای سهولت بیشتر طراحی شده است. گوشی ال جی وی 30 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی در سه رنگ زیبای مشکی، نقره‌ای و آبی مراکشی عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. سری v ال جی رو فقط باید با مقایسه با گوشی های هم رده خودش مقایسه کرد تا بفهمین چه گوشی های سرتری هستن .سریv تو همه چیز کامله .

  2. دوربینش که از پرچمداره سامسونگ سرتره .طراحی هم که کم نذاشته .خوشگل و شیک.هر کسی میخواد تو این رنج قیمت گوشی بگیره پیشنهاد میکنم همین گوشی رو بگیره .ال جی از یه کاریش خیلی خوشم میاد رو دوربیناش کم نذاشته.

  3. گوشی خوبیه
    صفحه نمایشش که اولده
    128 گیگابایت حافظه داخلی داره
    طراحیش هم زیباست
    ولی دوربینش رو شک دارم چون مشخصاتش روی کاغذ خیلی خوبه اما امتیاز 82 dxomark رو گرفته که شک برانگیزه و از بقیه پرچمدارا پایین تره چون اس 8 امتیاز 88 گرفته و نوت 8 امتیاز 93
    البته این گوشی رو تست نکردم دوربینشو و در مورد کیفیت عکسی اطلاع چندانی ندارم
    به نظر من اگه قیمتش زیر 2 میلیون و 1700 باشه ارزش خرید خوبی داره و ازش به خوبی استقبال میشه

  4. الجی هم برند خوبیه
    البته به اندازه سامسونگ نیست ولی خب تقریبا قابل قیاسه با هواوی

    • چرت نگو خواهیم دید تا سال آینده که شرکتی بهترینه شک نکن دیر یا زود هواوی اول میشه سامهنگم همینجوری پیش بره فروشش میاد پایین باید در شرکتو تخته کنه

    • داداش شوخی می کنی؟
      سامسونگ فقط پول اسم و تبلیغاتشو میخوره
      اگه این همه تبلیغات نکنه و با اخبار جور واجور قبل از ارائه محصولاتش همه جا رو پر نکنه اندازه برند اسمارت هم نمی فروشه

      ال جی مخصوصا این محصولات جدیدش 3 تا سرو گردن بالاتر از سامسونگه

  5. دوربینش خیلی مضخرفه تو dxomarkامتیازکم 82 روگرفته یعنی ضعیف ترین دوربین بین پرچمدارهاروداره.

  6. خدایی این گوشی رو با هیچی نمیشه عوض کرد
    یه گوشی با امکاناتی که هیچ کس نمی تونه ازشون نگه با یه قیمت منصفانه نه مثل بقیه که نون برندشون رو میخورن