تاریخ عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) لو رفت

تاریخ عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) لو رفت

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) گوشی های جدید سامسونگ هستند که 6 اسفند 96 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شوند. اما به تازگی، تاریخ عرضه گلکسی اس 9 و زمان پیش خرید آن لو رفته است.

برخی منابع خبری، نیمه ماه مارس (هفته آخر اسفندماه) را زمان عرضه گلکسی اس 9 به بازار عنوان کرده‌اند؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ اعلام نشده است.

25 اسفند؛ تاریخ عرضه گلکسی اس 9

طبق گزارش‌های جدید رسیده از کره جنوبی، پرچمداران جدید سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ 16 مارس (25 اسفند) به بازار عرضه شوند. بر این اساس، گویا اپراتورهای همکار سامسونگ در کشور مبدا، پیش فروش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در روز 28 فوریه (9 اسفند) آغاز خواهند کرد.

در این گزارش -که توسط شخصی فعال در صنعت مخابراتی لو رفته- ادعا شده سامسونگ برنامه زمان‌بندی خود را به منظور عرضه گوشی های جدیدش به اپراتورهای همکار ارسال کرده است. بر این اساس، کسانی که پرچمداران جدید سری اس سامسونگ را در بازه زمانی مشخص‌شده سفارش دهند، گوشی خود را بین 9 تا 15 مارس (18 تا 24 اسفند) دریافت خواهند کرد؛ اما کسانی که در این تاریخ سفارشی ثبت نکنند، باید از 25 اسفند به بعد منتظر دردانه‌های بعدی کره‌ای‌ها در پشت ویترین فروشگاه‌ها بمانند.

در صورت درستی این اطلاعات، تاریخ عرضه گلکسی اس 9 سریع‌تر از نسل قبل از آن فرا می‌رسد؛ سامسونگ گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در روز 9 فروردین سال گذشته معرفی و درست یک ماه پس از آن (8 اردیبهشت) روانه بازار کرد.

البته تاریخ عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ به محل جغرافیایی بازارهای هدف نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، ممکن است چند هفته‌ای طول بکشد تا شاهد آغاز فروش گلکسی اس 9 در ایران باشیم. بنابراین، در حال حاضر تمرکز بر روی معرفی گوشی های جدید سامسونگ، مشخصات فنی و قیمت احتمالی آنها گذاشته خواهد شد. پس در روزهای آینده با گجت نیوز همراه باشید.