گوگل در نمایشگاه MWC 2018

برنامه‌های گوگل در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی اعلام شد

برنامه‌های شرکت گوگل در نمایشگاه MWC 2018 مشخص شد. این کمپانی بزرگ تمرکزی ویژه روی اندروید Go و محصولات مبتنی بر آن خواهد داشت.

به تازگی گوگل در پستی جدید، پیش‌نمایشی از برنامه‌های خود برای کنگره جهانی موبایل 2018 که از دوشنبه آغاز می‌شود را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. اولین گوشی اندرویدی که با نام تی موبایل G1 در آمریکا عرضه شده بود، دهمین سالگرد خود را در پاییز جشن خواهد گرفت. گوگل می‌گوید حالا سیستم عامل اندروید، قدرت‌بخش بیشتر از 2 میلیارد گوشی از هزار و 300 برند مختلف است. همچنین به عقیده مدیران، باز بودن اندروید سهم زیادی در موفقیت این سیستم عامل داشته است.

بخش اصلی برنامه‌های گوگل در نمایشگاه MWC 2018 روی اندروید Go و اندروید One متمرکز خواهد بود

طی این رویداد، گوگل اطلاعات بیشتری از اندروید گو که در واقع به عنوان نسخه‌ای مخصوص از اندروید اوریو برای گوشی هایی با 1 گیگابایت حافظه رم یا کمتر طراحی شده است را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. این سیستم عامل، سال گذشته توسط گوگل معرفی شد و اولین موبایل مبتنی بر آن قرار است در این نمایشگاه بزرگ رونمایی شود. چنین دستگاه‌هایی با هزینه‌های بسیار پایین می‌توانند تولید شوند و گوگل می‌گوید مدل‌های مجهز به اندروید گو ممکن است با برچسب قیمتی 50 دلاری به فروش رسند.

حتی با وجود 1 گیگابایت رم یا کمتر، کاربران باز هم قادر به نصب اپلیکیشن های مختلفی هستند که استفاده کمتری از حافظه رم و حافظه داخلی خواهند داشت و در عین حال، تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. از نمونه‌های چنین نرم افزارهایی نیز گوگل به Google Go ،YouTube Go و گوگل اسیستنت برای اندروید (نسخه Go) اشاره می‌کند. این نسخه از دستیار دیجیتالی گوگل، به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دستورهای صوتی، زنگ ساعت و یادآورهای مختلف را تنظیم کرده و یا پیام متنی ارسال کنند. برقراری تماس نیز از طریق دستور صوتی امکان‌پذیر خواهد بود؛ در نتیجه باید از همین حالا خود را برای معرفی سری اول گوشی های مبتنی بر اندروید گو با قابلیت‌های فراوان در MWC 2018 آماده کنید.

گوگل در نمایشگاه MWC 2018

شیائومی می A1

این تنها برنامه گوگل در نمایشگاه MWC 2018 نبوده و به نظر می‌رسد مدیران قصد معرفی چند گوشی هوشمند جدید مبتنی بر اندروید وان را نیز دارند. این گوشی ها با چنین قابلیت‌هایی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت:

  • دسترسی سریع‌تر به آپدیت‌های سیستم عامل اندروید برای دو سال که این موضوع شامل نوآوری‌های جدید در زمینه هوش مصنوعی نیز می‌شود.
  • این گوشی ها با دریافت آپدیت‌های امنیتی معمول برای سه سال و بهره‌مندی از سرویس “Google Play Protect” به صورت پیش‌فرض، از جمله ایمن‌ترین دستگاه‌ها در اکوسیستم اندروید خواهند بود.
  • یک رابط کاربری ساده و روان که شامل بهترین سرویس‌های گوگل همچون یوتیوب، گوگل اسیستنت، گوگل مپس، گوگل فوتوز و بیشتر می‌شود.
  • سخت افزاری که عملکرد آنها از قبل آزمایش شده است؛ در نتیجه شما می‌توانید گوشی مورد نظر را مطابق با نیازهای خود انتخاب کرده و بدانید که طی سال‌های آینده، بهترین تجربه را در میان محصولات مشابه خود ارائه خواهد کرد.

گوگل در نمایشگاه MWC 2018 در رابطه با اپلیکیشن Lens و پیام‌های RCS نیز صحبت خواهد کرد تا در کنار سخت افزار جدید، شاهد ارائه برخی ویژگی‌های نرم افزاری جدید از سوی این شرکت نیز باشیم.

کنگره جهانی موبایل از تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) آغاز به کار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منتظر پوشش شما هستیم
    ممنون از سایتتون

  2. گوشی های شیائومی چرا اینقدر خوشگلنن