تبلت های ارزان آلکاتل 1T

تبلت های ارزان آلکاتل 1T معرفی شدند؛ تبلت هایی مخصوص کودکان شما

آلکاتل در آستانه نمایشگاه MWC 2018 از تبلت های ارزان قیمت و مخصوص کودکان آلکاتل 1T رونمایی کرد. این تبلت‌ها به نام‌های Alcatel 1T 7 و Alcatel 1T 10 در اندازه‌های 7 و 10 اینچی عرضه می‌شوند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت تبلت های جدید آلکاتل آشنا شوید.

کنگره جهانی موبایل بارسلونا رسما آغاز به کار نکرده است، اما شرکت‌های حوزه فناوری از همین امشب آغاز به معرفی محصولات خود برای حضور قدرتمندانه در این رویداد بزرگ جهانی کرده‌اند. در همین راستا شرکت آلکاتل در کنار معرفی گوشی های هوشمند مختلف خود، از دو تبلت جدید نیز به نام‌های آلکاتل 1T 7 و آلکاتل 1T 10 پرده برداری کرد. نکته جذاب اینجاست که دو تبلت آلکاتل 1T از محتوای از پیش نصب شده‌ی مخصوص کودکان نیز برخوردار است.

نمایشگر مدل 7 اینچی آلکاتل 1T از وضوحی برابر با 1024×600 پیکسل برخوردار بوده و یک رم 1 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 8 گیگابایتی در دسترس کاربران است. یک اسلات میکرو اس دی نیز در این تبلت تعبیه شده تا در صورت لزوم، بتوانید فضای ذخیره سازی تبلت خود را افزایش دهید. وضوح نمایشگر مدل 10 اینچی این تبلت 1280×800 پیکسل بوده، ظرفیت رم آن 1 گیگابایت است و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است.

تبلت های ارزان آلکاتل 1T

نسخه 10 اینچی آلکاتل 1T

پردازنده 4 هسته‌ای Mediatek MT8321 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتزی قدرت بخش این دو تبلت مخصوص کودکان خواهد بود. در اینجا یک دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی بدون فلاش برای هر دو تبلت وجود دارد. اما دوربین سلفی در مدل 7 اینچی تبلت آلکاتل 1T دارای وضوح VGA‌ بوده،‌ در حالی که وضوح دوربین سلفی مدل 10 اینچی آن 2 مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد نباید انتظار داشته باشیم عکس‌های باکیفیتی توسط این دو تبلت ثبت شود.

اندروید 8.1 اوریو در دو تبلت ارزان آلکاتل

مدل 7 اینچی تبلت ارزان آلکاتل 1T از یک باتری با ظرفیت 2580 میلی‌آمپر ساعت قدرت می‌گیرد که می‌تواند تا 7 ساعت استفاده از دیوایس را به همراه داشته باشد. این درحالیست که مدل 10 اینچی آن از باتری به مراتب بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعتی و به تبع آن عمر باتری 8 ساعته بهره می‌برد. رابط کاربری در هر دو مدل مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو خواهد بود. این دو تبلت از قابلیتی که آلکاتل آن را Eye Care می‌نامد بهره‌مند هستند. به لطف این قابلیت، نور آبی ساطع شده از نمایشگر برای آسیب کمتر به چشم‌ در شرایط نوری کم، کاهش پیدا می‌کند. در اینجا همچنین انواع بازی های مخصوص کودکان، اپلیکیشن دوربین و یک کنترل پنل والدین برای اعمال انواع محدود سازی‌ها وجود دارد تا با آسودگی خاطر این تبلت را به فرزند خود بسپارید.

قیمت آلکاتل 1T

آلکاتل قصد دارد دو ساز 7 و 10 اینچی تبلت آلکاتل 1T را با قیمت 70 و 100 یورو به فروش برساند. این کمپانی همچنین یک کیبورد بلوتوثی انتخابی را برای مدل 10 اینچی تبلت ارزان جدید خود در نظر گرفته است. در انتها لازم به ذکر است که تبلت های جدید آلکاتل قرار است پس از نمایشگاه MWC 2018 ، در رنگ‌های مشکی پریمیوم و مشکی مایل به آبی روانه بازارهای آسیایی، آمریکای لاتین و اروپا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داره جون میگره ها این برند هم