تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9

تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد؛ رونمایی رسمی در امشب

تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) ساعاتی پیش از معرفی آن در نمایشگاه MWC 2018 منتشر شد. این تیزر رسمی، تمامی قابلیت‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به تصویر می‌کشد.

وقتی باران شروع به باریدن می‌کند، بدون توقف خواهد بارید. این دقیقا مثالی است که می‌توان در مورد گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 ساعاتی پیش از رونمایی رسمی نیز به کار برد. آنچه که اخیرا منتشر شده، تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9 است که تمامی ویژگی‌های این گوشی پرچمدار را توصیف می‌کند. این بار به نظر می‌رسد تقصیر خود سامسونگ است که ویدیویی از یک محصول را زودتر از موعود منتشر کرده تا کمی از هیجان مراسم رونمایی کاهش یابد!

و حالا به نظر می‌رسد تمامی شایعاتی که شنیده بودیم درست بوده است: گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس بسیار شبیه به گوشی های خانواده گلکسی اس 8 هستند، در حالی که تفاوت اصلی آن‌ها یک دوربین جدید با دیافراگم متغیر و تغییراتی در پردازنده و عملکرد آن بوده است. همچنین مدل بزرگ‌تر این خانواده یعنی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ از یک لنز ثانویه تله فوتو بهره‌مند شده است که مشابه آن را بر روی گلکسی نوت 8 دیده بودیم.

یک گوشی تجدید نظر شده

تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9 گرچه قابلیت‌های جدید اعضای این خانواده را بازگو می‌کند، اما یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آن مورد توجه قراردادن نسل جدید داک سامسونگ دکس (Samsung DeX) است که به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را به یک مانیتور متصل کرده و تجربه دسکتاپی را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این، ویدیو مذکور مشخص می‌کند که Galaxy S9 همراه با قابلیت‌های امنیتی پیشرفته خود، یک گوشی ایده آل برای شرکت‌ها است.

تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9

 

البته در این ویدیو توجه کمی بر روی تجربیات واقعی مشتریان و چیزهای مهمی همچون دوربین شده است که این فکر را در سر ما به وجود می‌آورد شاید سامسونگ قصد داشته باشد تیزرهای تبلیغاتی این بخش را امشب و در مراسم رونمایی از گلکسی اس 9 برای حاضرین در سالن پخش کند. در هر صورت این نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 9 سامسونگ نبود که منتشر شده بود، اما کاملترین آن‌ها بود تا کاربران را با حال و هوای این پرچمدار بزرگ و احتمالا پرفروش برای سال 2018 آشنا کند.

لازم به ذکر است گجت نیوز امشب همراه با وبلاگ نویسی زنده نیز مراسم رونمایی از گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ را پوشش خواهد داد. با ما همراه باشید.