پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (تمام شد)

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 / S9 Plus) امشب در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. با گجت نیوز و پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همراه باشید.

گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس امشب ساعاتی مانده به آغاز به کار رسمی نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود و در این نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهند گرفت. این رویداد بزرگ راس ساعت 20:30 دقیقه امشب به وقت ایران آغاز می‌شود و به طبع آن، گجت نیوز نیز همراه با پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9 در خدمت شما کاربران محترم خواهد بود.

به‌روزرسانی: سامسونگ دقایقی پیش رسما از گوشی های خانواده گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود پرده برداری کرد. این دو گوشی، مدرن‌ترین گوشی های سامسونگ در طول تاریخ هستند که قابلیت‌های بسیار زیادی را نیز به کاربران خود ارائه می‌کنند.

در ابتدای مراسم آقای DJ Koh مدیرعامل سامسونگ به روی صحنه آمد و کمی در مورد این برند و عملکرد آن طی سالیان گذشته صحبت کرد. به گفته‌ی وی، سامسونگ به دنبال تولید نوع جدیدی گوشی هوشمند بوده است. گوشی هوشمندی همراه با یک دوربین که می‌تواند هر چیزی را در دنیا در هر نوع نوری ببیند. پس از پخش تریلری کوتاه، ما آقای DJ Koh را با دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در دستش دیدیم که آن را در معرض دید عموم قرار داد.

DJ Koh مدیرعامل سامسونگ

سپس نوبت به Justin Denison رسید تا در مورد این دو گوشی صحبت کند. به گفته‌ی وی سامسونگ گوشی را ارائه کرده است که می‌تواند از هر لحظه‌ی شما تصویری را ثبت کند. به گفته‌ی وی زمانی که آن‌ها نمایشگر Infinity را عرضه کردند، بسیاری از مردم چیزی مشابه آن ندیده بودند. حالا سامسونگ می‌خواهد با گلکسی اس 9 این تکنولوژی را کامل کند. و خوشبختانه هیچ تکه بریده شده‌ای بر روی صفحه وجود ندارد (تمسخر آیفون ایکس اپل توسط مدیر سامسونگ).

Justin Denison

اسکنر اثر انگشت حالا جایگاه جدیدی را پیدا کرده و به زیر دوربین رفته است که این خبر خوبی خواهد بود. سامسونگ همچنین از تکنولوژی  واقعیت افزوده خود پرده برداشت. در این رویداد، شما می‌توانستید علامت خاصی که در اختیارتان قرار گرفته بود را همراه با اپلیکیشن Unpacked‌ سامسونگ به صورت واقعیت افزوده اسکن کنید. آن علامت به شکل یک مدل سه بعدی گلکسی اس 9 تبدیل می‌شد و انگار که شما این گوشی را در دست گرفته بودید!

سپس نوبت به مدیر فروش سامسونگ Jonathan Wong رسید تا به روی صحنه آید و از ادامه‌ی فروش بزرگ سامسونگ همراه با گوشی گلکسی اس 9 سخن بگوید.

Jonathan Wong

تمرکز اصلی در طراحی گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ، دوربین آن‌ها بوده است. سامسونگ برای طراحی این دوربین، سنسور را از چشم انسان تصور کرده است. دیافراگم نیز حالا در این دوربین بین f/1.5 الی f/2.4 متغیر است. با دیافراگم f/1.5 در طول شب شما می‌توانید تصاویری با حداقل نویز و کیفیت بسیار بالا را بگیرید. گفته می‌شود که گلکسی اس 9 خیلی سریع بین شرایط خیلی روشن و تاریک تنظیم دوربین را تنظیم می‌کند تا یک تصویر عالی و بی‌نقص حاصل شود.

در اینجا یک حالت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن نیز وجود دارد که به لطف آن شما می‌توانید ویدیوهایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه به ثبت برسانید. این حالت اسلوموشن به شما اجازه می‌دهد که ویدیوهای سرگرم کننده‌ای گرفته و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. سپس بر روی نمایشگرهای موجود در سالن عملکرد این حالت به نمایش درآمد. نکته جالب توجه اینجاست که کاربران می‌توانند ویدیوهای سوپر اسلوموشن گرفته شده را بر روی پس زمینه صفحه قفل گوشی خود نیز قرار دهند تا هر زمان قفل گوشی خود را باز می‌کنند، از دیدن آن تصویر سرگرم کننده لذت ببرند. این حالت در هر دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس وجود دارد.

سرانجام دوربین دوگانه به گوشی های سری گلکسی S سامسونگ نیز رسید، اما این ماژول تنها در گوشی گلکسی اس 9 پلاس موجود است. شما می‌توانید همانند گلکسی نوت 8 تصاویری شبیه به تصاویر تهیه شده توسط دوربین های حرفه ای DSLR‌ را به ثبت برسانید.

شما می‌توانید به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده، یک ایموجی نظیر خودتان بسازید. سامسونگ نام این قابلیت‌های جدید را AR Emoji و آواتار 3 بعدی نامیده است. شما می‌تواند این ایموجی‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید؛ فرقی نمی‌کند آن‌ها از چه گوشی استفاده می‌کنند. این یعنی محدودیت‌های آیفون ایکس اپل در استفاده از این قابلیت وجود نخواهد داشت. به طور مثال شما می‌توانید این ایموجی‌ها را در تلگرام برای دوستان خود ارسال کنید.

در این راستا شما حتی می‌توانید از کاراکترهای از پیش ساخته شده‌ای نظیر میکی ماوس نیز برای AR Emoji استفاده کنید.

مورد بعدی، قابلیت‌های جدید بیکسبی ویژن سامسونگ است که مهم‌ترین آن‌ها ترجمه زنده خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از اسپیکرهای استریویی بهره می‌برند که حالا صدای آن‌ها 1.4 برابر بلندتر از گلکسی اس 8 بوده و قدرتمندترین اسپیکرهای استفاده شده در گوشی های سامسونگ در طول تاریخ هستند. زمانی که با گلکسی اس 9 یک ویدیو یا اجرای یک بازی را استریم می‌کنید، شما می‌توانید بهترین تجربه ممکن را به دست آورید. به گفته‌ی مسئولان سامسونگ این دیوایس انقلابی بوده و می‌تواند هرچیزی که از یک گوشی هوشمند برمی‌آید را انجام دهد.

در پایان مراسم Eui Suk Chung رئیس بخش نرم افزار و هوش مصنوعی سامسونگ با ویلچر خود به روی صحنه آمد. وی که از سال 2003 در سامسونگ مشغول است، عنوان کرد Samsung Pay حالا در 20 بازار بزرگ جهان در دسترس است و تا پایان سال به لیست کشورهایی که می‌توان از آن استفاده کرد افزوده خواهد شد.

Eui Suk Chung

آقای Chung سپس در مورد دیگر قابلیت‌های نرم افزاری گوشی جدید سامسونگ سخن گفت.

به گفته‌ی مدیرعامل سامسونگ، گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از امروز پیش فروش خواهند شد و فروش آن‌ها نیز از 27 اسفند ماه آغاز می‌شود.

این صفحه به صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد

پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9

پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 9