هواوی میت بوک ایکس پرو

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو با طراحی باریک و کم حاشیه معرفی شد

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو (Huawei Matebook X Pro) با طراحی باریک و کم‌حاشیه و وب کمی که در داخل کیبورد پنهان شده، در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این لپ تاپ جدید آشنا می‌شویم.

هواوی امسال هیچ گوشی هوشمند پرچمداری را با خود به کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2018) نیاورده است، اما سورپرایزهای دیگری برای علاقه‌مندان دارد. هواوی میت بوک ایکس پرو ، لپ تاپ جدید این برند است که درست مانند مدل میت بوک ایکس که در خردادماه معرفی شد، از طراحی جذاب و باریک با حاشیه‌های بسیار اندک در اطراف صفحه نمایش برخوردار است. هواوی نسبت صفحه نمایش به بدنه را در این لپ تاپ 91 درصد اعلام کرده است.

هواوی میت بوک ایکس پرو

صفحه نمایش لمسی هواوی میت بوک ایکس پرو دارای ابعاد 13.9 اینچی با رزولوشن 2000 در 3000 پیکسل، نسبت 3:2 و میزان روشنایی 450 نیت است. در بدنه لپ تاپ شاهد حاشیه بسیار اندکی در اطراف صفحه نمایش هستیم و به همین دلیل، هواوی برای جلوگیری از موقعیت ناخوشایند دوربین یا وب کم در لپ تاپ‌هایی مانند دل XPS 13، آن را به داخل صفحه کلید منتقل کرده است! یکی دیگر از دلایل مخفی شدن وب کم در داخل صفحه کلید، حل نگرانی‌های امنیتی بوده، اما باید ببینیم آیا این ایده هواوی موفق خواهد بود یا خیر؟

هواوی میت بوک ایکس پرو

در سینه هواوی میت بوک ایکس پرو از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core i5 یا Core i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی فورس MX150 استفاده شده است. دو پورت یو اس بی C، یک پورت یو اس بی A و یک دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌هایی است که در نگاه اول به ظاهر این لپ تاپ جدید به چشم می‌خورند. یکی از پورت‌های یو اس بی C از Thunderbolt 3 نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی میت بوک ایکس پرو کمتر از 1.33 کیلوگرم وزن دارد و قرار است در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری عرضه بشود.

هواوی برای تکمیل صفحه نمایش لپ تاپ جدید خود در حین تماشای فیلم یا انجام بازی‌های کامپیوتری، فناوری صدای دالبی اتموس 2.0 را به کار برده است که صدایی واضح و فراگیر را از بلندگوهای چهارگانه لپ تاپ پخش می‌کند. تاچ پد قرار گرفته در زیر کیبورد نیز نسبت به مدل قبلی بزرگ‌تر شده و عملکرد بهتری را ارائه می‌کند.

هواوی میت بوک ایکس پرو

بزرگترین مشکل مدل قبلی یعنی میت بوک ایکس، عمر باتری آن بود، اما حالا هواوی ادعا می‌کند که در مدل میت بوک ایکس پرو شما می‌توانید به مدت 14 ساعت مداوم با لپ تاپ خود کار کنید که اگر این ادعای هواوی صحت داشته باشد، قطعا رقم قابل توجهی خواهد بود.

هواوی همچنین در کنار لپ تاپ جدید خود، تبلت‌های اندرویدی 8 اینچی M5 و 10.8 اینچی M5 Pro را در رنگ‌های خاکستری و طلایی عرضه می‌کند. این تبلت‌ها دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و پورت یو اس بی C خواهند بود و به پردازنده کایرین 960 و اندروید 8 اوریو مجهز شده‌اند. نکته جالب طراحی این تبلت‌ها، حذف جک هدفون در آن‌ها است.

تبلت هواوی M5از نظر ابعاد و اندازه، تقریبا تفاوت بین مدل M5 و M5 Pro به اندازه تفاوت بین آی پد و آی پد پرو است. تبلت‌های M5 و M5 Pro و لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو در فصل بهار به بازار عرضه می‌شوند، اما فعلا قیمت آن‌ها مشخص نشده است. با توجه به این که مدل قبلی میت بوک ایکس با قیمت پایه 1099 دلار به فروش می‌رسید، باید انتظار قیمت بیشتری را برای مدل میت بوک ایکس پرو داشته باشیم.

گالری عکس های لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتی پور شم کپی از اپله ????

  2. لب تاب خریدن با این وضع گرونی امکان پذیر نیست بخدا

  3. هواوی فکر میکنه هرچی کم حاشیه باشه دیگه عالیه

  4. قیمت پایه ش همین باشه اوکیه بیشتر نشه فقط