گوشی های جدید نوکیا

گوشی های جدید نوکیا اکنون جزوی از برنامه اندروید وان هستند

گوشی های جدید نوکیا به جز دو مدل، همگی تحت برنامه اندروید وان قرار گرفتند. اما این موضوع به چه معنا است و چرا کاربران گوشی های جدید نوکیا باید از شنیدن آن خوشحال باشند؟ دو مدل حذف شده از لیست کدام محصولات هستند؟

اچ ام دی گلوبال در جریان رویداد خود در نمایشگاه MWC 2018 اعلام کرد همه گوشی های جدید نوکیا از مدل نوکیا 3 و به بالا، اکنون بخشی از برنامه اندروید وان هستند، به این معنی که آپدیت‌های امنیتی را تا سه سال بعد از زمان عرضه دریافت خواهند کرد.

گوشی های جدید نوکیا تا سه سال آپدیت امنیتی دریافتی می‌کنند

برنامه اندروید وان متشکل از تعداد زیادی گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید خالص است. در این دستگاه‌ها تعداد محدودی اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض نصب می‌شود، به همین دلیل امنیت افزایش پیدا کرده و ظرفیت داخلی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گوشی های جدید نوکیا و دیگر گوشی هایی که تحت برنامه اندروید وان قرار دارند، پیش از هر دستگاه دیگری، در ابتدای هر ماه آپدیت امنیتی جدید را دریافت می‌کنند. گوشی های جدید نوکیا به محض رسیدن اندروید P آن را نیز دریافت خواهند کرد.

اما به طور دقیق منظور از گوشی های جدید نوکیا کدام مدل‌ها است؟ گوشی های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6، نوکیا 6 2018، نوکیا 7، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8 و نوکیا 8 سیراکو همگی به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان به شمار می‌آیند. تنها مدل‌هایی که در اینجا دیده نمی‌شود نوکیا 1 و نوکیا 2 است. نوکیا 1 تحت برنامه اندروید گو قرار دارد که مخصوص گوشی های هوشمند ارزان قیمت توسعه یافته است.

آن دسته از دستگاه‌هایی که به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز نشده‌اند، طی هفته‌های آتی آپدیت اندروید 8.1 را دریافت خواهند کرد. با دریافت آن قابلیت‌های جدیدی همچون تعداد زیادی اموجی تازه، حالت تصویر در تصویر و تنظیمات نوتیفیکیشن پیشرفته به گوشی های جدید نوکیا افزوده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هنوز مونده تا خودشو برسنه به روزای اوج و فکر نمیکرنم این آرزو براش محقق شه

  2. نوکیا همیشه و همشه بزرگ تر از اونی بوده که فکر میکردیم