مقایسه مشخصات فنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با هواوی میت 10 پرو

به دنبال رونمایی رسمی پرچمداران سامسونگ، بهتر است به مقایسه مشخصات فنی گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) با هواوی میت 10 پرو بپردازیم.

شاید از نظر ظاهری، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته باشند؛ اما زیر قاب این تلفن های هوشمند از جدیدترین قطعات سخت افزاری استفاده شده است تا پردازش دستورات کاربران به بهترین شکل ممکن پردازش شود. به علاوه، حالا برخی قابلیت‌های نرم افزاری جدید به محصولات کره‌ای‌ها افزوده شده که سبب افزایش تعامل کاربر با دستگاه می‌شود. گوشی های سامسونگ با امکاناتی بیشتر از قبل در گنگره جهانی موبایل بارسلون حاضر شده‌اند تا سامسونگ توانایی خود در تولید محصولی  قدرتمند را به رخ سایر رقبا بکشد.

در سوی دیگر، محصولات سری میت 10 به عنوان بهترین گوشی های هوشمند هواوی، ضمن بهره‌گیری از سخت افزار به‌روز، با ویژگی‌های نرم افزاری متعدد توسعه پیدا کرده‌اند. مهم‌ترین قابلیت این گوشی های موبایل، واحد پردازش عصبی و ویژگی‌های مبتنی بر سیستم هوش مصنوعی آن است.

با این تفاسیر، تصور می‌کنید کدام‌یک از گوشی های پیش رو عملکرد بهتری داشته و ارزش خرید بالاتری دارند؟

جدول مشخصات فنی گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس و میت 10 پرو

مشخصات فنی گلکسی اس 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینا ویژگی رو کاغذه برای مقایسه کل باید بعد از معرفی و عرضه اقدام کرد

  2. روسفیدمون کرد میت ده پرو دسخوش

    • داداش این اینجوریه ببین گوشی جدید سری میت چیکار میکنه ولی انصافا دیافراگم متغیر چیزیه که قبلا هم باید یه فکری به حالش میکردن خیلی چیز باحالیه ولی اونقدری که سامسونگ قیمت گذاشته روش ارزش نداره امیدوارم هواوی با دیافراگم گشوده تر بده بیرون اونم با قیمت منصفانه
      راستی در مورد نسبت صفحه نمایشگر مال سامسونگ درصدش بالاتره ون اندازش بیشتره وگرنه همونم هواوی شکستش میداد خخخ

  3. الان یه نکته ای متوجه شدم!!!
    از ابداعاته هاوایی اینه که ساعتشو گذاشته پایینه صفحه woooooow?