قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 را در این ویدیو تماشا کنید

قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 را در این ویدیو تماشا کنید

سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) یکی از قابلیت های مهم گوشی های جدید سامسونگ هستند که در ادامه، عملکرد این ویژگی را در ویدیویی کوتاه تماشا خواهید کرد.

قطعا نمی‌توان از پرچمداران جدید سامسونگ به عنوان انقلابی در طراحی گوشی های این شرکت نام برد؛ با این حال، امید است امکانات نرم افزاری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بتواند قیمت بالای این گوشی ها را برای کاربرانش توجیه‌پذیر کند. قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس یکی از این ویژگی‌های نرم افزاری جدید است. در ادامه، ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که قابلیت Super slow-mo گلکسی اس 9 را در عمل نشان می‌دهد.

کاربران با استفاده از سوپر اسلومو گلکسی اس 9 این امکان را خواهند داشت که فیلم‌هایی کوتاه با سرعت بالای 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن HD ضبط کنند. البته سامسونگ در این زمینه پا را فراتر نیز گذاشته و روشی دستی را برای فیلمبرداری فوق آهسته خود اضافه کرده است تا کاربران دقت و لذت بیشتری را در گرفتن ویدیوهای صحنه آهسته با گلکسی اس 9 تجربه کنند.

در حالت manual، کاربر می‌تواند به صورت دستی فضایی مربعی‌شکل را بر روی صفحه تعیین کند. پس از آن، تنها در صورتی که حرکتی در این کادر مربعی از سوی گوشی تشخیص داده شد، قابلیت سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 فعال می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود فیلمبرداری فوق آهسته کاربرد بیشتری داشته باشد.

فیلمبرداری سوپر اسلوموشن گلکسی اس 9 همچنین این امکان را به کاربر می‌دهد تا کلیپ ضبط‌شده را به صورت برعکس نیز اجرا کند. همچنین، امکان تبدیل ویدیو به فایل GIF برای به اشتراک گذاری بهتر در فضای مجازی نیز وجود خواهد داشت.

در ویدیوی زیر، با نحوه عملکرد قابلیت فیلمبرداری سوپراسلوموشن با دوربین گلکسی اس 9 در حالت دستی آشنا خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خاکه عالم چقدر ماهره تو اسم گزاری …سوپر اسلو?

  2. اندازه یه دوربین حرفه ای هم کاربرد داره واسه فیلم کوتاه ساختن حتی قابلیت داره

  3. بخاطر این جنگولک بازی ها قیمتشو گرون کرده؟؟

  4. چقدر s9 سامسونگ رو تبلیغ میکنید بسه دیگه.اکثر اخبارتون فقط درباره همین گوشیه .