قاب Vibes Modular

قاب Vibes Modular آیفون شما را به یک گوشی ماژولار تبدیل می‌کند

قاب Vibes Modular یک قاب هوشمندانه و جذاب است که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد. این قاب می‌تواند آیفون یا گوشی اندرویدی شما را به یک گوشی ماژولار تبدیل کند. از ماژول‌های موجود این قاب نیز باید به یک اسپیکر و یک شارژر اشاره کرد.

گوشی های ماژولار آنگونه که شرکت موتورولا آن را همراه یک ایده در محصولات سری موتو زد و موتو زد فورس خود پیاده سازی کرده است در بازار وجود ندارند و این محصولات را باید تنها محصولات ماژولار حقیقی بازار بدانیم. اما این بدان معنا نیست که دیگر کمپانی‌ها هیچ فعالیتی در این باب نکنند و تلاش نکنند تا دنیای ماژولار را ارتقا ببخشند.

در همین راستا یک شرکت استارتاپی به نام Bay Area از یک قاب مختص گوشی های هوشمند به نام Vibes Modular رونمایی کرده است که می‌تواند از آیفون یا گوشی اندرویدی شما محصولی ماژولار بسازد. در حال حاضر این شرکت یک اسپیکر بلوتوثی و یک شارژر جانبی را برای قاب Vibes Modular توسعه بخشیده است که می‌تواند بر روی این قاب نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود این قاب با 30 گوشی هوشمند مختلف سازگار است. به گفته‌ی شرکت سازنده، در آینده‌ای نزدیک آن‌ها یک ماژول پروژکتور کوچک و یک کنترل کننده پهپاد (همراه خود پهپاد) را نیز به قاب Vibes Modular اضافه خواهند کرد.

قاب Vibes Modular

ماژول اسپیکر این قاب به خودی خود ضد آب بوده، دارای یک میکروفون برای کنفرانس‌های صوتی است و تا 12 ساعت با هر بار شارژ‌ دوام می‌آورد. ضد آب بودن این ماژول خود به اندازه کافی جذابش می‌کند، زیرا شما می‌توانید آن را از قاب جدا کرده و با اتصال بلوتوثی که با گوشی شما برقرار می‌کند آن را با خود به زیر دوش حمام ببرید و با آن به موسیقی گوش دهید یا مکالمه صوتی کنید. ماژول شارژر قاب Vibes Modular نیز می‌تواند آیفون یا گوشی اندرویدی شما را 3 بار از 0 تا 100 درصد شارژ کند. این شارژر همچنین از یک درگاه میکرو USB برخوردار است تا بتوانید دو دیوایس همزمان را شارژ کنید.

قیمت قاب Vibes Modular

شما می‌توانید قاب Vibes Modular را در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت 40 دلار خریداری کنید. قیمت ماژول اسپیکر و شارژر آن نیز به ترتیب 100 و 200 دلار خواهد بود. اگر تصمیم گرفتید این محصولات را خریداری کنید، باید تا انتهای سال منتظر اضافه شدن دو ماژول جدید پروژکتر و کنترل کننده پهپاد همراه خود پهپاد نیز باشید.