تراشه های خانواده اسنپدراگون 700 کوالکام

معرفی تراشه های خانواده اسنپدراگون 700 کوالکام با بهره‌گیری از امکانات سری 800

کمپانی کوالکام از تراشه های خانواده اسنپدراگون 700 (Snapdragon 700) خود پرده برداشت. این تراشه‌ها رده بالاتر از سری 600 و کمی ارزان قیمت‌تر از سری اسنپدراگون 800 خواهند بود،‌ در حالی که اکثر قابلیت‌های آن‌ها را به ارث برده‌اند.

اگر از یک گوشی پرچمدار اندرویدی استفاده می‌کنید، قطعا گوشی شما از یک تراشه خانواده اسنپدراگون 800 استفاده می‌کند. همچنین اگر گوشی شما یک محصول میان رده است نیز احتمالا یک تراشه سری اسنپدراگون 600 قدرتبخش آن خواهد بود. تراشه‌های مختص گوشی های رده ابتدایی و ارزان قیمت تیز از اعضای خانواده های اسنپدراگون 200 یا 400 خواهند بود.

امروز کوالکام از یک خانواده جدید در تراشه‌های موبایلی خود به نام اسنپدراگون 700 پرده برداری کرده است که می‌تواند تعداد زیادی از قابلیت‌های تراشه‌های بالارده سری اسنپدراگون 800 را بدون افزایش قیمت نهایی محصولات به ارمغان بیاورد.

زمان عرضه گوشی‌های مجهز به تراشه های خانواده اسنپدراگون 700

البته در این مراسم معرفی هیچ جزئیاتی از مدل‌های قابل ارائه خانواده اسنپدراگون 700 ذکر نشده است. تنها گفته شده که این تراشه‌های موبایلی اواخر امسال در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت و احتمالا اواخر سال 2018 یا اوایل 2019 می‌توانیم شاهد عرضه نخستین محصولات حاوی تراشه های خانواده اسنپدراگون 700 باشیم. به گفته‌ی کوالکام، این تراشه ها از عملکرد هوش مصنوعی دو برابری نسبت به تراشه‌های سری 600 / 650 دارند و از پردازشگرهای تصویری Spectra، پردازشگرهای سیگنال Hexagon، پردازنده‌های Kryo، پردازشگرهای گرافیکی Adreno و مودم‌های ارتباطی فوق سریع LTE به کار رفته در اعضای خانواده اسنپدراگون 800 بهره‌مند خواهند بود.

کوالکام ادعا کرده است که تمامی تراشه های خانواده اسنپدراگون 700 خود ارائه کننده 30 درصد بهبود در مصرف انرژی بوده و می‌توانند نسبت به پردازنده مشخص اسنپدراگون 600 در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌ها، عملکرد بهتر و عمر باتری مفیدتری را ارائه کنند. علاوه بر این، اعضای این خانواده همگی به سیستم شارژ سریع Quick Charge 4 ساخت خود کوالکام تجهیز خواهند شد. بر روی کاغذ عملکرد اعضای این خانواده جذاب به نظر می‌رسد، اما باید عملکرد آن‌ها در دنیای واقعی را بسنجیم، پس فعلا باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدواریم شرکت نوکیا با استارت و شروع موفقی که امسال دارد اولین شرکتی باشه که جدیدترین تراشه های تولیدی شرکت کوالکام را روی گوشی های جدید نصب کنه ازجمله اسنپدراگون 700 برای گوشی میانرده نوکیا +7 پلاس مدل سال آینده با بدنه سرامیکی-آلو منیومی آلیاژی سری 7000 و یه باتری قدرتمند گرافن 7000mAh هفت هزار میلی آمپر تا جمع هفت ها در این نوکیای دوست داشتنی سال آینده تکمیل بشه