حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل

حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل چه تغییری کرده است؟

آیا شما هم کنجکاو شده‌اید بدانید که حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 & S9 Plus) نسبت به نسل گذشته خود یعنی خانواده گلکسی اس 8 باریک‌تر شده‌اند یا خیر؟ ما در این مقاله به شما شرح خواهیم داد.

طراحی گوشی های سری گلکسی اس 8 سامسونگ نه فقط برای این کمپانی، بلکه برای کل صنعت موبایل نقطه عطفی به حساب می‌آید. بنابراین، زمانی که سامسونگ شب یکشنبه از گوشی های گلکسی اس 9 خود پرده برداری کرد، ما متوجه تغییر نه چندان زیاد آن‌ها نسبت به نسل پیشینشان شدیم.

اگرچه به طور کلی گلکسی اس 9 از تغییراتی در طراحی خود برخوردار است، اما آن‌ها نسبت به نسل پیش بسیار کوچک و ظریف به نظر می‌رسند. به طور مثال می‌توان به جایگاه جدید اسکنر اثر انگشت، تقویت مقاومت بدنه و کمی کاهش حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 اشاره کرد. حاشیه‌ها در گلکسی اس 8 حالا در نسل جدید حتی از آن باریکی دیوانه‌واری که داشتند نیز باریک‌تر شده‌اند. حاشیه نمایشگر این نسل حالا کوچکتر/باریک‌تر شده، در حالی که تکنولوژی بیشتری نیز در قسمت جلویی گوشی جای گرفته است.

اما دقیقا حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 چقدر باریک شده است؟

حاشیه بالایی گلکسی اس 9 اینک 8.18 میلی‌متر است که 0.48 میلی‌متر باریک‌تر از نسل قبل شده است. قاب پایینی نیز با اندازه 6.96 میلی‌متر، حدود 0.76 میلی‌متر کوچکتر از نسل پیشین شده است. این حاشیه‌های کوچکتر به طور کلی باعث کوتاه‌تر شدن 1.2 میلی‌متری گلکسی اس 9 نسبت به گلکسی اس 8 شده است، در حالی که از همان اندازه نمایشگر برخوردار است.

حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل

اما داستان حاشیه‌ها همینجا تمام نمی‌شود. دو کهکشانی جدید سامسونگ حتی از عناصر بصری کمتری در حاشیه بالایی بهره‌مند است. سامسونگ یک فیلم کم انعکاس را به کار برده است که می‌تواند صفحه نمایش را به شکل بهتری با بدنه‌ی گوشی یکپارچه کند. این شرکت همچنین سنسور عنبیه را در جایی از حاشیه تعبیه کرده است تا بتوانید تشخیص دهید آیا آن در حال اسکن چشمان شما خواهد بود یا خیر!

شاید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از حاشیه‌های کمتری برخوردار باشند، اما حالا برآمدگی دوربین عقب آن‌ها 0.2 میلی‌متر و 0.15 میلی‌متر بیشتر از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شده است. این افزایش برآمدگی به خاطر استفاده از یک سیستم دیافراگم دوگانه و یک سنسور با سرعت بالا است که به نظر بد نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. همونه فقط صفحه نمایش بزرگ تر شده

  2. تا اونجایی که من دیدم تغیر چندانی نداشت

  3. والا هیچ م حاشیه هاش کم نشده

  4. Sir Saeid دیوانه هستی یا خود را به دیوانگی میزنی!