آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 و اس 9

آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 پلاس خیلی زود عرضه می‌شود

آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خیلی زود ارسال خواهد شد. زیرا این گوشی از پروژه تربل گوگل (Google Treble) پشتیبانی می‌کند و سامسونگ خیلی سریع به روزرسانی های بزرگ اندروید را در اختیار صاحبان این گوشی قرار خواهد داد.

قابلیت‌های زیادی همراه با آپدیت اندروید 8 اوریو به گوشی ها اضافه شده‌اند و گلکسی اس 9 / گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ که به تازگی همراه با این پلتفرم رونمایی شده‌اند نیز از این قضیه مستثنا نیستند. اما یکی از مهم‌ترین چیزهایی که این روزها در موردش می‌شنویم، پروژه تربل گوگل و عملکرد آن در دو پرچمدار جدید سامسونگ است.

این نهایت تلاش گوگل برای اصلاح عرضه آهسته‌ی به روزرسانی های اندروید همراه با جداسازی پایه، یعنی هسته‌ی فریمور اندروید از اصلاحات سازندگان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر از گذشته به روزرسانی ها را برای کاربران خود ارسال کنند. همچنین این ارسال می‌تواند به شکل جهانی و بدون تاخیر بر اساس مواقعیت مکانی کاربران انجام شود.

در حال حاضر تنها چند گوشی هوشمند حاوی پروژه تربل گوگل در بازار موجود است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هواوی میت 10 و میت 10 پرو اشاره کرد. اما متاسفانه این پروژه حتی در بسیاری از گوشی های بزرگ و نام آشنایی که هم اکنون اندروید 8 اوریو را دریافت کرده و یا در حال دریافت آن هستند نظیر خانواده گلکسی اس 8 و گلکسی نوت سامسونگ، قادر به پشتیبانی از این ویژگی گوگل نخواهند بود. دلیل چنین موضوعی این است که گوشی های مذکور هرگز با توجه به هسته‌ی جداشده‌ی سامسونگ از رابط کاربری Samsung Experience ساخته نشده‌اند.

ارسال آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 چند روز پس از عرضه رسمی توسط گوگل

اگر شما می‌خواهید آپدیت های بزرگ پلتفرم اندروید را سریع‌ترین زمان ممکن بر روی گوشی های برند سامسونگ خود دریافت کنید (و نمی‌خواهید در طول مدتی که در انتظار عرضه آپدیت هستید، بارها از دریافت آن ناامید شوید)، شما باید جدیدترین پرچمداران کمپانی سامسونگ را تهیه کنید. به لطف پروژه تربل، آپدیت اندروید 9 برای گلکسی اس 9 پس از عرضه رسمی توسط گوگل، خیلی زود و بدون معطلی زیاد برای کاربران این گوشی ها در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

گوگل 18 الی 20 اردیبهشت ماه میزبان یک رویداد خبری ویژه به نام Google I/O 2018 است. این شرکت در این رویداد رسما از اندروید 9 با حرف P و نامی نامشخص رونمایی خواهد کرد و شما می‌توانید در آن زمان از قابلیت‌های جدید آپدیت بزرگ بعدی پلتفرم اندروید مطلع شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بزور میخواد بفروشه

  2. از حرف تا عمل فاصله زیاده
    هنوز نوت ۸ و اس ۸ ؛ اندروید ۸ رو نگرفتن و اندروید ۹ داره معرفی میشه!
    آپدیتهای امنیتی که هیچ ربطی به گوگل نداره، با تاخیر زیاد ارسال میشه
    اندروید ۹ هم بجای اینکه بعد از یکسال واسه اس ۹ ارسال بشه،
    شش ماهه میاد و این اوج شاهکار سامسونگه!!!

  3. سامسونگ دیگه رسما داره هرکاری از دستش بر میاد برا گلکسی اس 9 میکنه