سه گوشی جدید هواوی در تنا

رویت سه گوشی جدید هواوی در تنا؛ نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه

سه گوشی جدید هواوی که همگی به نمایشگری با نسبت 18:9 و دو مدل آن‌ها از دوربین دوگانه برخوردارند در سایت تنا رویت شده‌اند. این سه گوشی اندرویدی چینی همگی ارزان قیمت هستند.

آنطور که سایت تنا نشان می‌دهد، کمپانی هواوی در حال کار بر روی سه گوشی مقرون به صرفه است. یکی از آن‌ها ATU-TL10 نام دارد و دیگری که بسیار شبیه به آن است ATU-TL20 نام دارد. همچنین یک مدل پایین‌رده‌تر به نام AUM-TL00 را نیز می‌توانیم در این سایت رویت کنیم. اینگونه به نظر می‌رسد که مدل AUM-TL20 همان گوشی هواوی Enjoy 8 (یا همان آنر 7 سی) باشد.

هر 3 گوشی جدید هواوی ارزان قیمت هستند

هر سه گوشی جدید هواوی از یک نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح +720p بهره می‌برند. آن‌ها همچنین به یک پردازنده 8 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و اندروید 8 اوریو مجهز شده‌اند. ظرفیت در مدل‌های ATU-TL10 و AUM-TL20 هر دو 3 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن‌ها 32 گیگابایت است، در حالی که ظرفیت رم و حافظه در مدل AUM-TL00 برابر با 2 گیگابایت و 16 گیگابایت است. تمامی این گوشی‌ها از یک اسلات کارت میکرو اس دی بهره می‌برند.

تفاوت‌ها به همینجا ختم نمی‌شود. دو گوشی ATU و AUM-TL20 هر دو از دوربین دوگانه پشتی 13 + 2 مگاپیکسلی (با قابلیت محاسبه عمق و ارائه افکت بوکه) بهره‌مند هستند. با این حال دوربین سلفی در مدل نخست 5 مگاپیکسلی و مدل دوم 8 مگاپیکسلی است. هواوی AUM-TL200‌ نیز از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اما از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی برخوردار است.

در این سه گوشی جدید هواوی ، تنها مدل AUM-TL20‌است که به یک اسکنر اثر انگشت پشتی تجهیز شده است. تمامی آن‌ها از ابعاد 152.4 در 73 در 7.8 میلی‌متر و وزن 150 گرمی برخوردار بوده و از یک باتری با ظرفیت 2900 میلی‌آمپر ساعت انرژی می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هواوى برند چرته فقط سامسونگ رو عشق است
    🙂

  2. اینم تا بیکار میشه یه گوشی مضحک میزنه بیرون

  3. بدبختی هواوی صد تا گوشی معرفی کرده همشونم یه مشخصات دارن