نمایشگر گلکسی اس 9 بهتر از آیفون 10

نمایشگر گلکسی اس 9 بهتر از آیفون 10 و هر گوشی دیگری است

موسسه تحقیقاتی DisplayMate در گزارش تازه خود عنوان کرده است که نمایشگر گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)‌ موفق به ثبت رکوردهای تازه‌ای شده و کیفیت آن به مراتب از آیفون 10 اپل نیز بهتر است.

DisplayMate، به عنوان یک گروه کارشناسی در زمینه کیفیت نمایشگرها به تازگی بررسی خود از نمایشگر گلکسی اس 9 تازه معرفی شده‌ی سامسونگ را منتشر کرده است. این گروه در توضیحات بررسی خود بدین نکته اشاره کرده است که نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ موفق شده عملکرد بهتری را از آیفون ایکس اپل که پس از عرضه توسط اپل موفق به شکست گلکسی نوت 8 شده بود، کسب کند. در این گزارش آمده است:

با توجه به تست‌های آزمایشگاهی و اندازه گیری‌های گسترده‌ی ما، گلکسی اس 9 از یک نمایشگر قابل توجه برخوردار است که رکوردهای عملکردی جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. گزارش‌ها می‌گویند نمایشگر گلکسی اس 9 لقب «بهترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند» و بالاترین درجه‌ی کیفیت یعنی +A را از ما دریافت کرده است.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی برخوردارند که هر دو از نوع OLED بوده و ارائه کننده وضوح +QuadHD در نسبت 18.5:9 هستند. سامسونگ نام این نمایشگر منحصر به فرد محصولاتش را Infinity Display گذاشته است. انتخاب OLED، یک تکنولوژی پیشرفته‌تر و البته گران‌تر از LCD مزیت‌های فراوانی را نظیر بهره‌وری انرژی (زیرا پیکسل‌ها خود قادر به روشن شدن بوده و زمانی که یک پیکسل مشکی باشد، آن خاموش خواهدبود)‌ و رنگ‌های بسیار غنی به همراه دارند.

نمایشگر گلکسی اس 9 بهتر از آیفون 10

ثبت رکوردهای تازه توسط نمایشگر گلکسی اس 9

DisplayMate تمرکز ویژه‌ای را بر روی دقت رنگ این نمایشگرها داشته است و در مورد نمایشگر گلکسی اس 9 معتقد است آن یک رکورد از تنظیمات را از خود به جای گذاشته و از لحاظ بصری آن غیر قابل تشخیص از نظر کامل است. با توجه به این گزارش، کهکشانی جدید سامسونگ برای تمامی حالت‌های نمایشگر کالیبره شده و دارای یک رکورد بسیار عالی چه از لحاظ بصری و چه دقت رنگ است.

در زیر می‌توانید بیانیه‌ی DisplayMate را مشاهده کنید:

سامسونگ به جای تمرکز صرفا بر روی سطح عملکرد سخت افزاری OLED حتی فراتر از گلکسی اس 9، با افزایش کارایی و بهینه سازی کیفیت تصویری مطلق بر روی تکنولوژی صفحه نمایش و دقت رنگ کامل با استفاده از تنظیمات دقیق در کارخانه خود، باعث شده که عملکرد نمایشگر گلکسی اس 9 در سطوح برجسته‌ای قرار داشته باشد و رکورد به ثبت رسیده قابلیت بصری غیر قابل تشخیص از نظر کامل و دقت رنگ مطلق را حتی فراتر از تلویزیون‌های 4K و HD، تبلت، لپ تاپ و مانیتورهای کامپیوتری قرار دهد.

نمایشگر گلکسی اس 9 نوآورانه‌ترین و باکیفیت‌ترین نمایشگری است که ما در طول آزمایش‌ها آن را مشاهده کرده‌ایم و باعث به وجود آمدن بسیاری از رکوردهای جدید شده است. تمامی امتیازهای که گلکسی اس 9 به دست آورده در بالاترین سطح ممکن (خیلی خوب تا عالی) در اندازه گیری و آزمایش تمام دسته‌بندی‌هایی است که ما در DisplayMate اجرا کرده‌ایم. سطح عملکرد صفحه نمایش‌ها هر سال بالاتر می‌رود و گلکسی اس 9 حالا آن‌ها را نیز افزایش داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ که نشون داد برتر مطلق در کنگره ی جهانی موبایل 2018 بوده و به بعد هم خواهد بود…دشمنای سامسونگ و طرفداران سونی بهتون صمیمانه تسلیت میگم…
    حالا معلوم میشه سونی خوبه یا سامسونگ…سونی اگه صفحه نمایش 8K هم بزنه به پای صفحات اچ دی سامسونگ نمیرسه

  2. همه ما میدونیم که صفحه نمایشگر آیفون از همه گوشی ها بهتره

  3. چهار میلیونو خورده ایه
    ولی ما چیزی ندیدم اینا فقط در حد حرفه

  4. همون اپل x هم‌پنل سامسونگ بوده که عالی شد همونم سام نبود تو پنل هیچی نمیشد دم سامسونگ گرم

  5. ببخشید ببخشید ولی سگه کی باشن به آیفون برسن بقیه کمپانیا

    • میبینی که نه تنها رسیدن حتی سبقت هم گرفتن . حالا سامسونگ که رقیب دیرینش بود هیچ ، گوشی ساز های چینی هم جلو زدن. حیف که اپل 3 سال با ساخت 6 و 7 و 8 در جا زد والا در کیفیت و نو آوریش شکی نبود به امید برگشت به روز های خوبش و شاهد ساخت گوشی های خوبی مثل 5 اس که در زمان خودش بی رقیب بود

      • برو برادر من برو ازین شوخیا نکن
        به قول استیون جابز کبیر درک استفاده از آیفون شعور میخواد ک متاسفانه شما ذره ای ازشو نداری??
        با همون سامسونگتون ک سلامم بهش کنی هنگ میکنه خوس باشین?

        • کمی ادب و شعور از استیو جابز یاد بگیر ، اینکه فقط یه گوشی اپل دست بگیری که اون هم فکر نکم تا حالا موفق شده باشی یا اینکه ماکتش رو خریده باشی ؛ شعورت باهاش بالا نمیره .

          • باشه باشه???
            یادم باشه این سخن گران بهاتو یجا یادداشت کنم برا آینده بدرد میخوره
            وقتی متوجه ی حرفی ک زده میشه نمیشه معلومه خوب و بدشو تشخیص نمیدی
            عزیز منظور شعور استفاده از دستگاه آیفون بود نه شعوری ک تو بهش فکر میکنی
            یکم فکرم بد نیست

    • ایفون اون عقب مقباس داداش
      به اعصابتم مسلط باش

  6. این یارو با اون چشمه ریزش این حرفو زده؟ ?

  7. اقای کریمی نکن برادر از اینکار ها ، الان ارباب سیب ها میاد میگه دروغههههه و سامسونگ حمال اپل هست . چون برای اپل دیسپلی میسازه و نمیتونه برای خودش بهترش و بسازه
    خارج از شوخی ، خیلی خوبه که شاهد پیشرفت هر روزه این بخش از دیوایس از طرف هر سازنده باشیم و در نهایت دنیا رو رنگین تر و زیبا تر ببینیم

    • پولشو نداره کارخونه بزنه بسازه؟ شما بخوای ساختمون بسازی مهندسیشو میکنی عملگیشم میکنی؟

      • برادر کمی وقت بذار و اطلاعاتت بالا ببر بعدش متوجه میشی که همه چی پول داشتن نیست ، مهم داشتن تکنیک و تکنولوژی ساخت هست ، که همه شرکت ها ندارن حتی اگه تمام پول دنیا را داشته باشن . بهترین دیسپلی رو فقط چنتا شرکت تولید میکنن مثل ال جی ، سونی ، سامسونگ . یعضی قطعات به متریال خاصی نیاز داره که فقط در دست تعداد محدودی شرکت هست ، نمیدونم در چه حد سواد داری که به همون اندازه برات توضیح بدم و ابا متجه میشی یا نه . هرچند چیزی که عیان هست ……… . توی همین سایت به اندازه کافی مطلب مفید هست که بتونی درک کنی پروسه تولید یه دیوایس چه مراحلی رو طی میکنه و دلیل نمیشه اگه اپل حتی بهترین گوشی دنیا رو تولید کنه به ابن منظوره که تکنولوژی ساختش رو داره . اما میدونه که نیاز بازار چیه و گروه طراحی و بازار یابی خبره ای داره و میدونه چی تولید کنه ولی این به این منظور نیست که هچ نقصی نداره .( باشد که رستگار شوی و اسوده بخوابی ) ارباب اپل ها 🙂