لایت فون 2

لایت فون 2 شما را از دنیای پرهیاهوی تلفن های هوشمند دور می‌کند

لایت فون 2 (Light Phone 2) یک موبایل ساده، کوچک و البته کاربردی است که سازندگان امیدوارند با توسعه آن، کاربران کمی از دنیای پرتنش فعلی فاصله بگیرند.

لایت فون، یک گوشی موبایل کوچک با یک فرضیه‌ای جذاب بود: کنار گذاشتن تمام اجزای غیر عادی و گیج‌کننده تلفن های هوشمند مدرن همچون اینترنت، پیام‌‌های متنی، ایمیل و عکاسی برای رسیدن به ماهیت تلفن. این گوشی قادر به برقراری تماس و ذخیره کردن 9 شماره تلفن است.

این ایده‌ای جذاب بوده و وعده زندگی را می‌دهد که در آن شما می‌توانید موارد گیج‌کننده از تلفن های هوشمند معمولی را بدون جدا شدن از دنیای اطراف، حذف کنید. هرچند، نسخه اول از این گوشی بیش از حد محدود بود.

لایت فون 2 به عنوان جایگزین نسخه اصلی و با همان ایده‌های اولیه توسعه یافته، اما حالا سازندگان ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند تا استفاده از آن به عنوان یک موبایل معمولی امکان‌پذیر باشد.

لایت فون 2

لایت فون 2 با ظاهری مشابه نسل اول طراحی شده، ولی به جای یک پد شماره 10 رقمی، این‌بار از نمایشگر لمسی E-Ink در آن استفاده شده است. به علاوه، این گوشی از شبکه 4G پشتیبانی کرده و با ویژگی‌های جدیدی همچون امکان نوشتن متن به دست کابران می‌رسد. سازندگان در تلاش هستند تا قابلیت‌های جذاب‌تر و کاربردی‌تری همچون استفاده از نقشه‌های ساده، پخش موسیقی یا درخواست خودرو از کمپانی‌هایی مثل اوبر را به این موبایل اضافه کنند تا لایت فون 2، کامل‌تر از نسل قبلی باشد.

بر خلاف گوشی اصلی Light Phone که تنها با تماس‌های تلفنی کار می‌کرد و ارسال چیزهای مختلف به آن از طریق موبایل «اصلی» آسان‌تر بود، لایت فون 2 به منظور ارائه یک دستگاه مستقل ساخته شده است. شاید تصور کنید این ایده مخاطبان زیادی ندارد، اما بسیاری از افراد هنگامی که می‌خواهند ارتباط کمتری با اینترنت و یا دنیای هوشمند داشته باشند، از طرفداران لایت فون 2 هستند.

لایت فون 2

لایت فون 2 سال آینده عرضه خواهد شد

توسعه لایت فون 2 هم‌چنان در مراحل اولیه بوده و سازندگان هنوز مشغول نهایی کردن مشخصات فنی، سخت افزار و ویژگی‌ها هستند و حتی انتظار نمی‌رود این گوشی تا آوریل 2019 هم به دست کاربران برسد. بهتر است به یاد داشته باشیم که بعد از معرفی این پروژه در سال 2015 و اعلام عرضه تا می 2016، لایت فون در ژانویه 2017 به دست خریداران رسید. به همین جهت، عرضه لایت فون 2 در آوریل 2019 احتمالا کمی خوش‌بینانه خواهد بود.

هم‌اکنون علاقه‌مندان با پرداخت 225 دلار از طریق Indiegogo می‌توانند از این گوشی جدید حمایت کنند. لایت فون 2 در زمان عرضه با قیمت 400 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یعتی 1100 رو تاچ کرده امکاناتش رو نصف کرده بعد 400 دلار میفروشه !

  2. یهو بگین هیچه دیگه گوشی ساده بدون هیچی حتی بدون اس ام اس

  3. یه گوشی ساده نوکیا میخریم دیگه اینقدرمک گرون پولشو نمیدیم

  4. کسی مگه احمقه بخره یه گوشی ساده از این بهتره

  5. شیکه چون شبیه ایفونه