کانن سه مدل جدید از دوربین های فیلم برداری خود را معرفی کرد

کانن امروز سه مدل جدید از دوربین های فیلم برداری خود را معرفی کرد. دوربین های سری iVS کانن شامل سه مدل HF M52، HF M51 و HF R31 است. مدل های M52 و M51 ضد آب می باشند ولی فقط M52 قابلیت اتصال به Wi-Fi و آپلود عکس و فیلم بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر را داشته و جزو دوربین های هوشمند محسوب می شود. در ادامه مشخصات کامل این دوربین ها را مشاهده می کنید.
مدل های M52 و M51 با سنسور CMOS Pro نسبت به R31  با سنسور CMOS قابلیت های بیشتری داشته و در این مقاله مشخصات این دو مدل پیشرفته تر را بررسی می کنیم.
مدل HF M52 و M51 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور CMOS Pro می باشند و مجهز به اسلات SDXC نیز هستند. اما تنها مدل M52 از Wi-Fi و DLNA پشتیبانی کرده و رزولوشن آن Full HD است.
مدل HF R31 قابلیت اتصال به Wi-Fi را ندارد. ولی قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 32X دارند. این مدل قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080P را ندارد ولی می تواند با رزولوشن 1080i فیلم برداری کند. در واقع همه مدل ها قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080i در 60 فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 720P را دارند. نظرتان در مورد فیلم برداری در زیر آب چیست؟ مدل های HF M51 و HF M52 هر دو ضد آب و مجهز به نمایشگر 3 اینچ هستند.
مدل HF M52 که قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارند مجهز به نرم افزار Movie Upload بوده و کاربر می تواند عکس و فیلم های گرفته شده را به راحتی بدون نیاز به کامپیوتر آپلود کند. این دوربین ها با دستگاه های iOS و Android نیز سازگار هستند.
وزن مدل های M51 و M52 با باتری داخلی، 360 گرم است. ابعاد هر دو مدل معادل 68 در 64 در 121 میلیمتر بوده و مجهز به پورت های HDMI Mini، Mini AV و USB و خروجی میکروفن و جک هدفون می باشند. برای مشاهده اطلاعات کامل تر این دوربین ها به سایت Canon مراجعه کنید.
این مدل ها فعلا فقط در ژاپن عرضه شدند ولی به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد.

 

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*