بازی آسفالت 9 - Asphalt 9

بازی آسفالت 9 – Asphalt 9؛ سرعت تو را فرا می‌خواند

بازی آسفالت 9 (Asphalt 9: Legends) نسخه جدید سری بازی های اتومبیلرانی مسابقه ای شرکت Gameloft است که به تازگی برای آی او اس منتشر شده است. در ادامه با این بازی فوق مهیج و گرافیکی بیشتر آشنا شوید.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، کمپانی Gameloft چند ماهی مشغول کار بر روی نسخه‌ی جدید بازی های اتومبیلرانی مسابقه ای سری آسفالت خود بود. این بازی که با نام کامل آسفالت 9 : افسانه ها شناخته می‌شود هم اکنون عرضه شده و گیمرهای موبایلی می‌توانند از اجرای این بازی مهیج، لذت ببرند. اما اگر با این مجموعه بازی ها آشنایی ندارید، معرفی کوتاهی از نسخه‌ی جدید آن را در ادامه خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

کمپانی گیم لافت پیش از عرضه این بازی متعهد شده بود عنوانی را به کاربران اهدا می‌کند تا آن‌ها بتوانند تجربه‌ی یک بازی کنسولی حرفه‌ای را همراه با جزئیات بسیار واقعی اتومبیل‌ها، تکنیک‌های HDR و تصاویر گرافیکی خیره کننده به علاوه افکت‌های جذاب ارائه می‌کند تا بازی تقریبا همانند واقعیت به نظر برسد. بازی آسفالت 9 به شما اجازه می‌دهد تا بیش از 50 خودرو قدرتمند و سریع از سراسر جهان را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید.

تریلر بازی آسفالت 9

 

علاوه بر آن، این بازی با یک حالت جدید تیونینگ خودرو همراه است که به بازیکن اجازه می‌دهد خودرو خود را رنگ کرده و آن متریالی که مناسب سلیقه‌‌ی خود می‌بیند را بر روی اتومبیلش اعمال کند. بازی آسفالت 9 : افسانه ها همچنین از یک حالت Career بهره‌مند است که می‌تواند به شما بیش از 60 مرحله و 800 مسابقه را ارائه کند.

و سرانجام، نسخه جدید بازی آسفالت از یک کنترل کننده‌ی جدید به نام Touch Drive برخوردار است که می‌تواند به زبان ساده، به حالت خودکار رانندگی کند. البته اگر بازیکن حرفه‌ای باشید، کنترل دستی خودرو لذت دیگری دارد!

در حال حاضر بازی آسفالت 9 تنها برای پلتفرم آی او اس و البته کاربران فیلیپینی عرضه شده است. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور کاربران آی او اس سرتاسر جهان بتوانند این بازی مهیج را تجربه کنند. همچنین گوگل نسخه ی اندرویدی بازی آسفالت 9 را نیز به زودی در پلی استور قرار خواهد داد.

آسفالت 9 در اپ استور

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ینی از صد تا بازی با گرافیک بهتره

  2. عالی بود حتما دانلودش میکنم ممنون

  3. نید فوراسپید غلط کنه روی دست این بلند شه